Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

فناوری جذاب عینک های هوشمند بی ام و برای تعمیر خودرو!

یادتان است هنگامی‌که گوگل عینک‌های هوشمند خود را برای اولین بار معرفی کرد چه غوغایی در جهان به پا شد؟ فناوری جذاب و البته مدرنی که می‌تواند گذار مهمی به سمت آینده به شمار بیاید.

البته شاید این عینک‌های هوشمند هنوز در بحث فروش در بازار و کاربردی به توفیق زیادی نرسیده باشند اما شرکت باواریایی بی ام و تصمیم گرفته است تا از آن‌ها در صنعت پرهیاهوی خودروسازی نیز استفاده کرده و به تعمیرکاران خود در آمریکای شمالی کمک شایانی کند.

این شرکت آلمانی، در حال پخش صدها عینک هوشمند موسوم به TSARAVison بین شبکه فروشندگان خود است تا از این طریق بتواند مهندسان خود را با مکانیک‌هایی که قرار است خودروهای این شرکت را در آمریکای شمالی تعمیر می‌کنند، به‌صورت مستقیم ارتباط دهد.

درواقع، این عینک‌ها به مکانیک‌ها اجازه می‌دهد تا بتوانند بدون استفاده از دستشان برای گرفتن دوربین در حین کار، از موتور خودرو فیلم گرفته، مراحل و دستورعمل‌ها را مرحله‌به‌مرحله دنبال کرده و نمایش دهند و یا حتی تصاویر موردنیاز خود را در اختیار دیگران قرار دهند.

این دوربین‌های هوشمند، شامل یک هدست HMT-1 به همراه یک نرم‌افزار واقعیت افزوده یوبیماکس بوده که آن را نسبت به نرم‌افزارهای موبایلی و یا حتی وسایل الکترونیکی که از طریق ایمیل و شبکه‌های مجازی تصاویر و فیلم‌ها را ارسال می‌کنند، یک سرو گردن بالاتر، راحت‌تر و پیشرفته‌تر قرار می‌دهد. عینک‌هایی که در همین ماه، به 347 مرکز بی ام و در ایالات‌متحده و کانادا به‌علاوه فروشندگان برتر شرکت مینی، ارسال‌شده است.

همچنین، رقیب هم‌وطن بی ام و یعنی شرکت فولکس‌واگن نیز سال گذشته میلادی بود که وسایل مشابهی را در بین مراکز تعمیر خود در بریتانیا توزیع کرد. ولی فن‌آوری بی ام و یکی از برترین گجت های غیر خودرویی مربوط به یک شرکتی بوده که تا به این حد کاربردی و مفید خواهد بود. فناوری که باعث خواهد شد، مشتریان این شرکت، خیلی سریع‌تر مشکل خودرویشان حل‌شده و زمان کمتری را نیز برای تعمیر خواهد گرفت.

منبع carbuzz
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.