Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

لاستیک خودرو بدون پنجری تولید می‌شود!

پنچری لاستیک خودرو یکی از معضلات بزرگ رانندگان بوده و معمولا برای بسیاری از رانندگان رفع این مشکل بسیار سخت بوده که حالا طبق خبرهای منتشر شده از یکی از شرکت‌های به نام دنیا، به زودی لاستیکی تولید خواهد شد که کابوس پنجری را برای رانندگان از بین خواهد برد و نسل جدیدی از لاستیک خودرو را به بازار عرضه خواهد کرد.

به گزارش چرخان، جنرال موتورز شرکتی است که حالا برای ارتقا محصولات خود و همچنین ارائه محصولی جدید برای راحتی مشتریانش با شرکت لاستیک سازی میشلن قراردادی را منعقد کرده مبنی بر اینکه لاستیکی را تولید نماید که نیاز به هوا نداشته و با استفاده از مواد متفاوتی نسبت به وضعیت فعلی تولید می گردد و نگرانی رانندگان را نسبت به این قطعه از خودرو مترفع می‌نماید.

در این لاستیک به جای دیوازه از شبکه‌ای پلاستیکی بهره مند است که از قابلیت لاستیک برای تحمل وزن خودرو نکاسته و همانند لاستیک‌های فعلی قابلیت تحمل وزن خودرو را دارد. از دیگر ویژگی‌های این لاستیک جدید استفاده از مواد اولیه کمتر بوده و عمر بیشتری را در مقایسه با لاستیک‌های فعلی خواهد داشت. از دیگر مزایای این لاستیک جدید، عدم آسیب رسانده به محسط زیست است که تولید آن را توجیه می‌کند.

گفتنی است که طبق آمارهای غیر رسمی چیزی در حدود 200 هزار لاستیک در سال دور ریخته می‌شود و همچنین تولید لاستیک خودرو دارای ثمرات محیط زیستی بسیار منفی است. جنرال موتورز قصد دارد تا از سال آتی این لاستیک‌ها را مورد آزمایش قرارداده و از سال 2024 شاهد تولید انبوه آن باشیم که قطعا تحول بزرگی در زمینه ارتقا کیفیت صنعت خودروسازی دنیا خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.