مکمل بنزین
مشاوره خریدبرگزیده‌هاداخلی

6 دلیل برای آنکه جیلی امگرند 7 را بخریم!

جیلی امگرند 7 یک خودروی ساخت چین است که برای مدت نسبتاً کوتاهی توسط جیلران موتور وارد کشور شد و در مدت کوتاهی توانست فروش خوبی را تجربه کند.  البته خیلی زود به علت مشکلات شرکتی، واردات خودرو های جیلی به ایران متوقف و امگرند 7 از گردونه خودرو های وارداتی خارج شد. اما این محصول هنوز یکی از گزینه های با کیفیت چینی محسوب می‌شود. با ما باشید تا چند نکته مثبت از این خودرو را با یکدیگر مرور نماییم.

1– امنیت

جیلی امگرند 7 اولین خودرویی است که توانست چهار ستاره ایمنی را در تست‌های ایمنی یورو انکپ کسب کند. این نتیجه بی نظیر باعث شد که خودروی مذکور از موسسه C-NCAP  چین پنج ستاره ایمنی را دریافت نماید. این خودرو دارای امکانات ایمنی همچون 6 عدد کیسه هوا (کیسه هوای سرنشینان جلو – کیسه هوای جانبی و پرده‌ای) سیستم کنترل پایداری، ترمز های دیسکی خنک شونده جلو و عقب، ABS ،EBD و…. است

2 – امکانات رفاهی

امگرند 7 دارای امکانات رفاهی متعددی است که می‌تواند آسایش را برای شما و خانواده تان به ارمغان بیاورد. این خودرو به امکاناتی نظیر چهار پنجره مجهز به سيستم Power Windows، شيشه ها با محافظ نويز، سنسور تشخيص كمك راننده، صندلي هاي چرم، صندلي های عقب تاشو، صندلي برقي راننده با قابليت تنظيم 8 حالته، رینگ آلومینیومی 16 اینچی، آنتن درون شیشه، سانروف برقی، آينه هاي برقي با گرمكن، چراغ زير درب راننده، چراغ هاي جلو با قابليت روشن شدن اتوماتيك، نمايشگر ضربه از كنار درب ها، باك بنزين ضد انفجار و ضد نشتي با 6 لايه مواد پليمري مخصوص مجهز است.

 

3 – مشخصات فنی

جیلی امگرند 7 به یک موتور 1.8 لیتری 4 سیلندر مجهز شده که بازده مناسبی دارد و قادر است 138 اسب بخار قدرت در 6200 دور در دقیقه و 172 نیوتن متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک یا 5 دنده دستی به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. این قدرت برای به حرکت درآوردن جیلی امگرند 7 مناسب است و می‌توان عملکرد فنی آن را خوب ارزیابی کرد. مصرف سوخت خودرو نیز نسبت به حجم موتور و اندازه خودرو خوب است و فقط 7.2 لیتر بنزین در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی مصرف میکند که نسبت به خودروهای داخلی و سایر خودرو های چینی بسیار بهتر است.

4 – طراحی ظاهری و داخلی

اگر چه این خودرو در سال 2009 طراحی شده است ولی باز هم جذابیت خود را از دست نداده و طراحی خوبی دارد که حس یک خودروی خانوادگی را به ما می دهد. همچنین با وجود اینکه طراحی کابین کمی قدیمی شده ولی زیبایی خاص خود را دارد و کیفیت مواد استفاده شده در آن بهتر از سایر خودرو های همرده است.

جیلی امگرند 7

جیلی امگرند 7

5 – صندلی‌های نرم و راحت

صندلی‌های این خودرو بسیار نرم و راحت هستند و بدن را به طور مناسب پوشش می‌دهند و به هیچ وجه  شما را اذیت نمی‌کنند و آسایش را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورند .

6 – سیستم تعلیق

سیستم تعلیق تعلیق این خودرو نرم بوده و در ناهمواری ها و دست انداز ها به  خوبی عمل می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که امگرند۷ برای مسافرت‌ها مناسب باشد و تعلیق خشک سرنشینان را اذیت نکند.

حامد محمدی

کارشناس و فعال خودرو تحلیلگر مسائل و قیمت‌ها Dr_HamedMohammadi

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا