مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

آکورا، MDX 2017 را در نیویورک رونمایی می‌کند

در حالی که همه چشم‌ها به نمایشگاه ژنو 2016 دوخته شده و همگان منتظر رونمایی از جدیدترین دست آوردهای خودروسازان بنام جهان هستند؛ کمپانی آکورا از خودروی MDX 2017 در نیویورک رونمایی خواهد کرد.

خودروی مذکور در تاریخ 23 مارس رونمایی می‌شود و نسبت به مدلهای پیشین خود با تغییرات فراوانی روبرو بوده است. آکورا یک تصویر رندر شده از این خودرو منتشر ساخته که از آن می‌توان فهمید مدل 2017 خودرو MDX از نظر ظاهری پیشرفت زیادی داشته است. قسمت جلویی خودرو اسپرت‌تر از گذشته شده و چراغهای بلند و باریک، به همراه قوس عضلانی روی چرخها، چهره‌ای خشن به این خودروبخشیده است.

wcf-new-york-auto-show-2017-acura-mdx-teaser-image

اطلاعات زیادی درباره داخل این خودرو منتشر نشده، اما آکورا اعلام کرده است که در داخل این خودرو باید انتظار ویژگی‌های لوکس و راحت پسندی داشته باشیم. همچنین به احتمال زیاد از یک سیستم سرگرمی و رسانه‌ای بروز در MDX استفاده شده است.

آکورا درباره موتور این خودرو قول استفاده از جدیدترین فناوری‌های انتقال قدرت به چرخ‌ها را داده و ظاهرا از یک موتور 3.5 لیتری V6 با توان تولید 290 اسب‌بخار در آن استفاده خواهد شد. این خودرو توسط استودیو Design در تورنس کالیفرنیا طراحی شده و بزودی تولید آن در کارخانه آکورا در لینکن آلاباما شروع خواهد شد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا