مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

اشکودا، MirrorLink را به خودروهای خود می‌آورد

قبل از رونمایی از تکنولوژی MirrorLink، تنها راه ارتباطی بین گوشی‌های هوشمند و سیستم سرگرمی خودرو، کابل بود. حالا کمپانی اشکودا در کنگره جهانی موبایل بارسلون، با همکاری TECHNISAT و RealVNC، تکنولوژی MirrorLink را به خودروهای خودآورده است.

skoda-presents-wireless-mirrorlink-tech-at-mwc_1

با استفاده از این تکنولوژی به صورت Wi-Fi و بدون استفاده از کابل رابط می‌توانید تلفن همراه خود را شارژ کنید. همچنین می‌توانید طیف وسیعی از برنامه‌های موجود بر روی تلفن همراه و موسیقی‌های مورد علاقه خود را به طور مستقیم، به صفحه نمایش لمسی خودرو منتقل کنید. با استفاده از MirrorLink می‌توانید از خدمات اینترنت، رادیو اینترنتی، اطلاعات آب و هوا، کتاب صوتی، ناوبری و حتی اطلاعات پارکینگ مطلع شوید. تکنولوژی  MirrorLink، با استفاده از نرم‌افزار Skoda Drive در دسترس شما قرار می‌گیرد.

فناوری MirrorLink یک سیستم تعاملی پویا و کارآمد بین راننده و خودرو بوده و کاربردی جدید به نمایشگرهای لمسی خودروها افزوده است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا