مکمل بنزین
بررسی

جزئیاتی از پژو 2008 جدید که راهی به بازار ایران نخواهد داشت + تصاویر

شاید شنیدن نام پژو 2008 برای ایرانی‌ها کمی متفاوت از هر جای دیگر باشد چرا که مدل قدیمی این خودرو با هیاهوی زیادی وارد بازار و صنعت خودروی کشورمان شد و به نظر می‌رسید که تحول خوبی در کیفی سازی خودروهای تولید داخل ایجاد کند ولی تحریم‌ها عملا جلوی این اتفاق را گرفت و حالا مدل جدید پژو 2008 با جزئیات بی نظیری به بازار خودروی جهان عرضه خواهد شد.

به گزارش چرخان، مدل جدید پژو 2008 با ویژگی‌های جالب و جدیدی توسط این خودروساز فرانسوی تولید و به بازار عرضه خواهد شد و به نظر می‌رسد که با توجه به موفقیت مدل قدیمی این خودرو، از استقبال خوبی برخوردار شده و سهم خودروساز فرانسوی را در بازار افزایش دهد.

پژو 2008تصاویر منتشر شده از مدل پژو 2008 که در فضای مجازی منتشر شده است، نشان می‌دهد که یک کراس اوور شیک و زیبا در انتظار ورود به بازار است. تحت تاثیر قرار گرفته این مدل از 208 همین خودروساز شاید اولین چیزی است که در نگاه اول دیده می‌شود. استفاده از جلوپنجره جدید و چراغ های زیباتر در جلوی خودرو از جمله ویژگی‌هایی است که در مورد مدل جدید پژو 2008 می‌توان گفت.

این تفاوت طراحی در بخش‌های مختلف خودرو نمایان است و گلگیرهای عقب خودرو نوع طراحی آن نیز از جمله این نکات قابل ذکر است. این تغییرات باعث شده تا مدل جدید خودرو اسپورت‌تر شده و جذابیت بیشتری برای جوانان داشته باشد. سقف زیبا، خطوط بدنه و شیشه انتهایی متفاوت از دیگر تغییراتی است که در این خودرو به کار رفته و جذابیت بیشتری را برای خودرو ایجاد نموده است.

پژو 2008چراغ‌های کشیده عقب و اسپویلرهای کشیده نمای عقب به این خودرو وجهه دیگری داده و نمای انتهایی خودرو از قوس بیشتری برخوردار است. جذابیت‌های این خودرو به ویژگی‌های بیرونی ختم نشده و در مورد طراحی داخلی خودرو نیز اتفاقات خوبی را شاهد هستیم. صفحات دیجیتالی گسترده روبروی راننده همان چیزی است که احتمالا حس خوب و جذاب و بی نظیری را به وی منتقل خواهد کرد و صندلی راحت این خودرو چیزی است که شاید در هیچ کدام از خودروهایی که تاکنون داشتید، آن را حس نکرده‌اید!

دریچه‌های مربوط به تهویه هوا در این خودرو به صورت زاویه‌دار طراحی شده و فضای داخلی آن برای سرنشینان خودرو بی نظیر خواهد شد. از مشخصات فنی این خودرو می‌توان به موتور 1.2 لیتری توربو اشاره کرد که سه سیلندر بوده و توانایی تولید 99 اسب بخار را دارد. نسخه دیگری از این خودرو نیز عرضه خواهد شد که از موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر و دیزلی بهره مند شده و توانایی تولید 128 اسب بخار را دارد.

پژو 2008گفته می‌شود که احتمالا در مدل‌های بعدی از قابلیت‌های الکتریکی در این خودرو استفاده شود که روی شاسی‌های جدید تولید خواهد شد. بدیهی است که این خودروها صرفا برای بررسی بوده و امیدی به حضور آنها در بازار ایران وجود ندارد چرا که عملا واردات خودروهای آماده به ایران ممنوع بوده و از سوی دیگر نیز امکان واردات قطعات برای مونتاژ آن نیز توسط تحریم‌های آمریکا ممنوع شده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا