مکمل بنزین
بازارچه

قیمت جدید و شرایط فروش محصولات چری و ام‌وی‌ام اعلام شد (تیر 98)

با ورود به ماه جدید از سال 98، بسیاری از شرکت‌های واردکننده و تولیدکننده خودروهای چینی نیز دست به تغییر قیمت محصولاتشان زدند که البته مدیران خودرو طبق روال معمول سردمدار این اتفاق بوده و طبق روال چندماه اخیر در ابتدای ماه اقدام به تغییر و البته افزایش قیمت محصولاتش کرده و با اطلاعیه جدید خود این لیست را برای تیرماه سال 98 بروز نموده است.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی مدیران خودرو در اطلاعیه‌ای جدیدترین قیمت محصولات برند چری و ام وی ام خود را اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت در سرتاسر کشور اقدام به ثبت سفارش کرده و با شرایط تحویل 30 روزه خودروی خود را تحویل بگیرند.

قابل ذکر است که این شرکت در خردادماه سال جاری اقدام به عرضه شرایط فروش اقساطی برای محصولاتش نموده بود که با تسهیلات 60 درصدی برای مشتریان عرضه شده و شرایط بازپرداخت خوبی نیز برای آن در نظر گرفته شده بود که البته دلیل این اتفاق، بالا بودن قیمت اعلامی این شرکت برای محصولاتش بوده و از جمله معدود شرکت‌هایی است که قیمت گذاری نزدیک و حتی بعضا بالاتری نسبت به بازار داشته و تمایل مشتریان به خرید از بازار بیش از تمایل به خرید از شرکت فروشنده است.

آخرین قیمت محصولات چری مدیران خودرو

چریآخرین قیمت محصولات ام وی ام مدیران خودرو

ام وی ام مدیران خودرو

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا