مکمل بنزین
گوناگونخبر

ارزش گمرکی بی وای دی اس7 چقدر است؟

از جمله اطلاعاتی که معمولا مورد توجه اهالی بازار خودرو بوده و مبنای تصمیم گیری‌های کلان فروشندگان بزرگ قرار می‌گیرد، مباحث مربوط به ارزش گمرکی خودروهاست که با توجه به هزینه‌های ارزی و همچنین هزینه‌های گمرکی، منجر به تعیین قیمت نهایی خودرو در بازار می‌شود. با توجه به اطلاعات منتشر شده از گمرک، ارزش گمرکی بی وای دی اس7 مشخص شده که حاوی نکات جالبی است.

به گزارش چرخان، گمرک جمهوری اسلامی که طبق مقررات وضع شده پیرامون واردات خودروهای خارجی از این طریق، اقدام به افشای اطلاعات مربوط به ارزش گمرکی ورود بی وای دی اس7 مدل 2019 کرده است که البته این خودرو با توجه به اطلاعات ثبت شده و طبق روال معمول، متعلق به کارمانیا بوده و به نظر می‌رسد که گشایش‌هایی برای این شرکت خودروساز تازه کار در حال ایجاد بوده و مشتریان این شرکت احتمالا به زودی خبرهای خوبی را خواهند شنید.

بی‌وای‌دی S7این خودرو در مدل 2 لیتری 2019 با ارزش گمرکی 115 هزار و 173 یوان چین وارد کشور شده و با توجه به قیمت یوان چین و هزینه‌های اضافی می‌توان به اطلاعات قیمتی جالبی در مورد این خودرو رسید. البته گفتنی است که این ارزش صرفا ارزش خالص گمرکی+بیمه بوده و لزوما بدین معنی نیست که با ضرب قیمت یوان در ارزش اعلامی بتوان به بهای نهایی خودرو رسید.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا