Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

سیستم هشدار سوانح موتورسیکلت‌ها توسعه می‌یابند

امروزه ماشینها با سنسورهای، همانند هشدار برخورد و … مجهز شده‌اند. از سوی دیگر، موتورسیکلتها هنوز هم کمترین پشتیبانی ایمنی را در اختیار دارند. موتورسیکات‌ها را می‌توان یکی از جذاب‌ترین وسایل حمل و نقل دانست که طرفدار زیادی دارند و همین موجب شده تا ایمنی آنها بسیار اهمیت داشته باشد. شرکت کانادایی با نام رسمی Damon Motors Inc در حال حاضر به توسعه سیستم های پیشرفته از طریق ارتباطات و هوش مصنوعی مشغول است.

این کمپانی در نظر دارد لذت سواری با موتورسیکلت‌ها را افزایش دهد، در حالی که سطح بالایی از ایمنی را برای آنها پیاده‌سازی نموده است. در تابستان سال 2016، جی جیرو، کارآفرین مطرح، با موتورسیکلت خود تردد می‌کرد و در زمان استفاده از این وسیله، ایمنی پایین باعث شد تا به فکر تاسیس شرکت Damon بیوفتد تا موتورسیکلت‌های بهتری را روانه بازار کند. این شرکت در مدت کوتاهی توانست سمایه انبوهی جذب کند.

در عرض پنج سال، این شرکت ارزش بیش از 200 میلیون دلار کسب کند. Giraud متوجه شده بود که به سرعت جهان نیاز به موتور سیکلت‌های امن‌تر دارد. او قصد داشت تا برای کشته شدن بیش از 3000 نفر در روز، فکری کند و به‌نظر می‌رسد به نتایج بسیار مثبتی دست یافته است. بزودی موتور سیکلت‌ها از سنسورهای 360 درجه و دوربین‌ها برای تشخیص خطرات بالقوه و هشدارهای مختلف از طریق  5G بهره‌مند خواهند شد. می‌توان این را چیزی شبیه به فناوری‌های خودروهای تسلا دانست که دامون برای موتورها به‌ارمغان آورده است. این شرکت برای تحقق رویای خود با برندهای معروفی همانند یاماها، اینتل و … همکاری خواهد کرد و بزودی شاهد تغییرات بسیار مثبتی در سیستم ایمنی موتور سیکلت‌ها خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.