مکمل بنزین
گوناگونخبر

تویوتا پریوس تیون شده با چهره فوق العاد جذاب!

شاید در نگاه اول، برای هرکسی که تویوتا پریوس را دیده باشد، دو واژه‌ی پریوس و تیونینگ چندان هماهنگی و تناسبی با یکدیگر نداشته باشند؛ زیرا شرکت ژاپنی تویوتا، این خودرو را نه برای جذاب بودن بلکه به خاطر مقرون‌به‌صرفه بودن و کیفیت بالا تولید کرده است.

اما در دنیای پس از فروش خودروها و شرکت‌هایی که کارشان، تبدیل کردن خودروهای خاص از سراسر دنیا به یک خودروی جدید با مشخصات جدید است، هر چیزی می‌تواند اتفاق بیفتد.

در مورد این خودروی تویوتا نیز، یک شرکت تیونینگ (Tuning) ژاپنی بانام لیبرتی واک، با اضافه کردن بسته مخصوص به خود، به تویوتا پریوس، چهره فوق‌العاده جذاب، اسپرت و دیدنی را به آن بخشیده است.

البته، کاری که این شرکت تیونینگ ژاپنی با پریوس انجام داده است، بیشتر در حوزه ظاهر و طراحی خارجی خودرو بوده و درواقع، قصد این شرکت، تحت تأثیر قرار دادن افراد، از ظاهر تیون شده آن بوده است.

اضافه کردن سپر جلویی بزرگ و با ارتفاع بسیار کم نسبت به سطح زمین، توانسته چهره تهاجمی و اسپرتی را به این پریوس ببخشد. همچنین، با نگاهی به طراحی قسمت عقبی آن، می‌توانیم دیفیوزر (Diffuser) جذابی را مشاهده نماییم که اضافه نکردن آن، می‌توانست هماهنگی کلی طراحی عقب خودرو را با قسمت جلویی، به‌صورت کامل به هم بزند.

کل هزینه‌ای که صاحب یک تویوتا پریوس معمولی می‌تواند بکند تا خودروی خود را تبدیل به این پریوس خوش‌چهره نماید،7,900 دلار از طرف شرکت لیبرتی واک اعلام‌شده است. البته، این شرکت کیت مخصوص بدنه آن را نیز به‌صورت جدا به مشتریان خود عرضه می‌کند تا هرکسی مطابق میل خودش، تویوتا پریوس زیر پایش را تیون کند.

البته از طرف شرکتی مانند لیبرتی واک ژاپنی که تاکنون، خودروهای بسیار جذابی را تیونینگ کرده و به بازار ارائه داده است، عجیب است که چرا باید این بار سراغ تویوتا پریوس برود؛ زیرا همان‌طوری که می‌دانید، این خودروی باکیفیت ژاپنی را در بازارهای جهانی، کسانی خریداری می‌کنند که دنبال مقرون‌به‌صرفه بودن و همچنین دوام بالای خودرو باشند. پس ممکن است بازار مناسبی برای خدمات تیونینگ پریوس این شرکت پیدا نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا