مکمل بنزین
گوناگون

شورلت،کامارو را تا سال 2023 بیشتر تولید نخواهد کرد

اگرچه شرکت آمریکایی شورلت که سال‌هاست خودروی اسپرت و عضلانی کامارو خود را تولید کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است اما گاهی اوقات پیش می‌آید که حتی شرکت‌های بزرگ و مطرح جهان نیز نمی‌توانند در بعضی موارد، مطابق برنامه‌ریزی‌های خود، حرکت کند.

درحالی‌که شورلت ششمین نسل از خودروی کامارو خود را با بازطراحی جدید و امکانات مدرن‌تر نسبت به نسل پنجم، به بازار ارائه کرد اما در پس پرده این بازطراحی جدید، یک مشکل جدید نیز همراه کامارو اسپرت وجود داشت.

این مشکل که از سال 2014 تاکنون، هرسال برای شورلت، بدتر شده است، مسئله میزان فروش همین خودروی کامارو است. به‌طوری‌که این شرکت در سال 2014، تعداد 86,297 دستگاه کامارو را به فروش رسانده و این عدد در سال 2018، به عدد 50,963 دستگاه کامارو رسیده است. میزان فروشی که در سال 2018، نسبت به سال قبل از آن، چیزی حدود 25 درصد کاهش را تجربه کرده است.

این بدان معناست که ششمین و یا بهتراست بگوییم آخرین نسل از این خودروی اسپرت آمریکایی، فروش به‌مراتب کمتری را نسبت به نسل قبل از خود، تجربه کرده است. درواقع، این میزان فروش برای شورلت و شرکت مادر یعنی ژنرال موتور، به‌اندازه‌ای ناامیدکننده بوده که برنامه توسعه و تولید هفتمین نسل از این خودرو را متوقف کرده است.

درواقع، طبق خبرگزاری‌ها، شورلت تا زمان تکمیل چرخه تولید ششمین نسل از کامارو که تا پایان سال 2023 در نظر گرفته‌شده است و با همین میزان فروش پایین، به‌احتمال بالا، تولید این خودروی اسپرت را متوقف خواهد کرد. حرکتی که می‌تواند یک خبر خوب برای خودروی رقیب و البته هم‌وطن کامارو، یعنی فورد موستانگ باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا