مکمل بنزین
بازارچه

قیمت سری اول محصولات بیسو توسط سیف خودرو اعلام شد

محصولات بیسو که با تبلیغات فراوانی وارد بازار خودروی کشورمان شدند، حالا به خودروهایی با قیمت مناسب تبدیل گشته‌اند که سری اول ثبت نام کنندگان این خودرو در روزهای آتی خودروهای ثبت نامی را تحویل گرفته و با سود مناسبی در بازار خواهند فروخت ولی نکته اصلی قیمتی است که توسط سیف خودرو برای این خودروها تعیین شده که احتمالا برای سری بعدی‌ها با تغییر فاحشی روبرو خواهد شد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی سیف خودرو که سال گذشته توانست با کمیپن‌های تبلیغات خود در شهرهای بزرگ سر و صدای زیادی را در بازار خودروی کشورمان ایجاد کند، حالا کارخانه مرتب خودرو را به یک کارخانه فعال تبدیل کرده و این کارخانه که روزگاری شاهد تولید خودروهای شناخته شده بود و مدت‌ها به تعطیلی کشانده شده بود، حالا شاهد تولید روزانه خودروهایی است که با عنوان لوکس‌ترین خودروهای اقتصادی روانه بازار کشورمان شده‌اند.

سال گذشته ثبت نام‌های چندباره برای فروش خودروهای بیسو انجام شد که طی آن تعداد زیادی از افراد برای خرید این خودرو پیش قدم شدند که موعد تحویل ثبت نامی‌های خرداد و تیر ماه این خودروها فرا رسیده و سیف خودرو اعلام کرده است که به زودی این خودروها با قیمت‌های قطعی اعلامی به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

سیف خودرو قیمت اعلامی بیسو تی3 در تیپ ای ایکس 249 میلیون تومان و در تیپ ال یو نیز 229 میلیون تومان اعلام کرده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا