مکمل بنزین
خبرداخلی

شرایط فروش اقساطی محصولات ایران‌خودرو ویژه نیمه تیر 98

فروش فوری ایران‌خودرو و سایپا در ماه‌های اخیر تا حدود زیادی موفق بوده و حالا پس از گذشت حدود 4 ماه تاثیرات خود را در بازار نشان داده است که با فروش اقساطی البته به منظور کنترل مساله دلالی، پخته‌تر شده و از تاثیر بسیار بالاتری برخوردار شده است که در ادامه جزئیات شرایط فروش اقساطی جدید ایران‌خودرو را مشاهده می‌کنید.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دور جدید فروش فوری اقساطی محصولات این شرکت از ساعت 11 روز سه شنبه 11 تیر 98 آغاز خواهد شد و مشتریان متقاضی خرید محصولات این شرکت می‌توانند با توجه به شرایط گفته شده اقدام به ثبت سفارش نمایند.

ایران‌خودروخودروهای ارائه شده در این شرایط فروش:

  • پژو 405 اس ال ایکس در رنگ‌ سفید با پیش پرداخت 61 میلیون و 280 هزار تومان
  • سمند ای اف 7 دوگانه سوز در رنگ‌ سفید با پیش پرداخت 66 میلیون و 740 هزار تومان.
  • پژو 405 دوگانه سوز در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و خاکستری متالیک با پیش پرداخت 59 میلیون و 190 هزار تومان.

بازار خودروهای داخلی در روزهای اخیر با روند کاهشی قیمت مواجه شده و قیمت‌ها نسبت به اردیبهشت ماه کاهش خوبی داشته است که همین موضوع باعث شده تا این شرایط فروش اقساطی ایران‌خودرو و همچنین شرایط فروش سایپا، تیر آخری برای کاهش هر چه بیشتر قیمت‌ها محسوب شوند. گفتنی است که این شرایط فروش اقساطی ایران‌خودرو از فردا صبح ساعت 11 آغاز خواهد شد و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت که برای بار دوم در حال عرضه بوده و استقبال خوبی از این شرایط شده است.

ایران‌خودرو پژو 405 و سمند خودروهای داخلی

شرایط اعلامی برای فروش فوری محصولات ایران‌خودرو

  • چک‌های دریافتی در این طرح صرفا از نوع صیادی خواهد بود و چک‌های طرح قدیم مورد قبول واقع نخواهد شد.
  • چک‌های دریافتی صرفا از خود فرد ثبت نام کننده دریافت شده و چک اقوام و آشنایان مورد قبول نیست.
  • استعلام چک‌های دریافتی انجام خواهد شد و در صورتی که به هر دلیلی مشتری شرایط لازم را نداشته باشد، سفارش ملغی خواهد شد و وجه مشتری مسترد خواهد شد.
  • چک بازپرداخت قسط تسهیلات صرفا در تاریخ ذکر شده دریافت می‌گردد و امکان درج تاریخ زودتر و یا متفاوت با تاریخ ذکر شده وجود ندارد.
  • مدل تحویلی تمام خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش متعلق به سال 98 خواهد بود.
  • هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود و بدیهی است امکان ثبت نام برای مشتریانی که در طرح‌های روز قبل شرکت داشتند، وجود نخواهد داشت.
  • همانند طرح‌های قبلی، ظرفیت تعیین شده برای این فروش فوری محدود بوده و طبیعتا به محض اتمام ظرفیت، سایت ثبت نام بسته خواهد شد.
  • مشتریان متقاضی خرید در این طرح فروش می توانند بسته به نیاز از شرایط ویژه خرید کارت طلایی تک ستاره این شرکت نیز بهره مند شوند.
  • مشتریانی که در ماه‌های اخیر اقدام به خرید محصولات این شرکت کرده اند، امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.
  • تمامی سفارشات از طریق سایت فروش رسمی این شرکت قابل ثبت خواهد بود.
  • با توجه به هماهنگی‌های انجام شده توسط دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا، از این پس آن دسته از مشتریانی که در 18 ماه گذشته از شرایط فروش این دو شرکت استفاده کرده‌اند و اقدام به خرید خودرو کرده باشند، امکان خرید نخواهند داشت و در صورت عدم رعایت این بند به هیچ وجه خودرویی تحویل داده نخواهد شد.

ایران‌خودرو پژو 206 و وانت آریسانلازم به ذکر است که مدیران گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌های مختلف اعلام کرده‌اند که به زودی و طی دو ماه آینده چیزی در حدود 60 هزار خودرو از خودروهای باقیمانده در پارکینگ ترخیص و تحویل مشتریان خواهد شد که به نظر می‌رسد با توجه به این وضعیت باید شاهد کاهش قیمت بیشتر خودروهای داخلی در بازار باشیم.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ملت هجوم ببرید برای خرید اقساطی محصولات . اخه این کجاش اقساطیه . چرا با ملت بازی میکنید . تحریم کنید نخرید ملت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا