مکمل بنزین
بازارچه

لیست قیمت جدید آمیکو ویژه تیر 98 منتشر شد

با افزایش هزینه‌های مربوط به تولید در سال 98 و همچنین بهم خوردن تعادل عرضه و تقاضا در بازار، شرکت‌های خودروساز نیز از این فرصت استفاده کرده و با افزایش قیمت محصولاتشان، عملا بازار را با قیمت‌های جدید وفق می‌دهند که از جمله این شرکت‌ها می‌توان به آمیکو اشاره کرد که به تازگی افزایش قیمت قابل توجهی را در محصولاتش اعمال کرده است.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی آمیکو در جدیدترین لیست قیمت از تغییرات قیمتی 4 محصول خود خبر داده که با توجه به قیمت‌های قبلی موجود از این شرکت، شاهد افزایش قیمت قابل توجهی در این محصولات هستیم که باید دید آیا این قیمت‌ها مطابق تاییدیه سازمان حمایت بوده و یا این شرکت راسا اقدام به گرانی محصولاتش نموده است.

لیست قیمت جدید محصولات شرکت آمیکو به شرح زیر است:

  • اولین خودروی تغییر قیمت یافته وانت تک کابین آراز تک دیفرانسیل است که قبل از این با قیمت 144 میلیون تومان عرضه میشد که حالا با قیمت 164 میلیون تومان فروخته خواهد شد.
  • دومین خودروی تغییر قیمت یافته وانت تک کابین آراز تک دیفرانسیل با قفل است که قبل از این با قیمت 169 میلیون تومان نرخ گذاری شده بود ولی حالا 189 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.
  • سومین خودروی تغییر قیمت یافته وانت تک کابین آراز دو دیفرانسیل با قفل است که قبل از این با قیمت 210 میلیون تومان عرضه میشد ولی حالا 230 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.
  • چهارمین خودروی تغییر قیمت یافته وانت دو کابین آسنا است که با قیمت جدید 318 میلیون تومان عرضه می‌شود. این در حالی است که قبل از این با قیمت 247 میلیون تومان عرضه میشد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا