Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

اگر کارت سوخت دارید این توصیه را جدی بگیرید!

یکی از دغدغه‌های جدیدی که در تابستان 98 به سایر دغدغه‌های مردم اضافه خواهد شد و احتمالا مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد خواهد نمود، مساله کارت سوخت است که حالا با جدی شدن و نزدیک شدن به موعد عملیاتی شدن این موضوع یک توصیه جالب از سوی مسئولین به مردم صادر شده است که در ادامه جزئیات آن را می‌خوانید.

به گزارش چرخان، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که طرح عملیاتی شدن استفاده از کارت سوخت در موعد مقرر در مرداد ماه برقرار بوده و مردم برای اینکه بتوانند از کارت سوخت خود استفاده کنند، بایستی ابتدا برای دریافت این کارت اقدامات لازم را انجام داده و از سوی دیگر تا پایان تیرماه حداقل یکبار با استفاده از این کارت اقدام به سوخت گیری نمایند.

مسئولین این شرکت اعلام کرده‌اند که از 20 مرداد سوخت‌گیری صرفا با استفاده از کارت سوخت امکان پذیر خواهد بود و به هیچ وجه امکان سوخت‌گیری بدون کارت فراهم نخواهد بود و با متخلفین برخورد خواهد شد. از دیگر مواردی که توسط مسئولین این شرکت مطرح شده، مساله استفاده از کارت سوخت شخصی است که بایستی هر خودرو از کارت خود استفاده کرده و استفاده از کارت سوخت دیگران موجبات برخوردهای قانونی را ایجاد خواهد کرد.

2 دیدگاه
  1. کاوه کامرانی می گوید

    سلام ما رمز کارت تیبا که خریده ایم و دوسال از نمایندگی شیراز خریداری کردیم ولی رمز کارت سوخت نمایندگی نمیدانیم ویک پراید هم داریم باز هم رمز کارت را فراموش کردیم الان باید برای رمز سوخت به کجا مراجعه کنیم واز چه مورخه وزمانی میتوانیم برای رمز کارت اقدام نماییم

    1. ذاکری می گوید

      با سلام
      به پلیس+۱۰ مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.