مکمل بنزین
گوناگونخبر

فراخوان مزدا 3 به دلیل خرابی چرخ‌ها!

همانطوری که می‌دانید یکی از بهترین خودروهای موجود در بازار مزدا 3 هست که توانسته سالهای متمادی در بازار کشورهای مختلف جهان به فروش برسد و بازار را به دست بگیرد. به تازگی این خودروسازی فراخوان جمع آوری مزدا 3 مدل 2019 را به دلیل نقص فنی در چرخ‌ها اعلام کرده است.

بنا به گزارش NHTSA مسئولان شعبه مزدا در آمریکای شمالی فراخوان برای خودروهایی که در سال گذشته میلادی تولید شده بودند و الان در این بازار به فروش رفته‌اند را داده‌اند. این نقص باعث می‌شود که چرخ‌ها از خودرو خارج شوند. به طور دقیق خودروهای تولید شده 25 هزار و 3 دستگاه هستند که تنها یک درصد جمعیت تولیدی مزدا 3 در جهان را شامل می‌شوند و در خط‌های تولیدی مکزیک یا ژاپن در مورخ 25 سپتامبر 2018 الی 19 آوریل 2019 ساخته شده‌اند.

خوشبختانه هنوز گزارشی مبنی بر خرابی خودرو از چرخ‌های مزدا 3 منتشر نشده است. قرار است تا ماه آینده به مالکان این خودروها نامه خدمات دهی و تعمیر چرخ‌ها فرستاده شوند و مسئولان مزدا تعهد داده‌اند که بدون گرفتن هزینه‌ای این خودروها را تعمیر کنند. از سوی دیگر مسئولان ژاپنی این برند قول داده‌اند که دیگر خودروهای تولیدی مزدا 3 این نقص فنی را نخواهند داشت.

بنابراین با خیال راحت می‌توانید برای خریدتان مزدا 3 را انتخاب کنید. نظر شما درباره این محصول از کمپانی مزدا چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. حالا پراید میزنن دنده عقب نداره میری گارانتی میگن شما صدای ضبطو زیاد کردی دنده عقبش غیب شده ب گارانتی مربوط نیس

  2. حالا پراید میزنن دنده عقب نداره کلا
    بعدم میگن این مربوط ب گارانتی نیست :/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا