مکمل بنزین
بازارچه

گرانی ماهانه جیلی GC6 کماکان ادامه دارد! (تیر98)

شرکت‌های واردکننده و مونتاژکننده خودروهای چینی در بحبوحه نوسانات ارزی و مشکلات موجود صنعت خودروسازی کشور از جمله نهادهایی بودند که نهایت استفاده را از این وضعیت برده و سود خوبی را به جیب زده‌اند که از جمله آنها می‌توان به گرانی‌های چندباره جیلی GC6 در سال 98 اشاره کرد که مشخص نیست آیا این گرانی‌های منظم، مورد تایید سازمان حمایت هست یا خیر!

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازان بم از جمله شرکت‌هایی است که با توجه به در دست داشتن محصول شناخته شده در بین مردم و همچنین وابستگی محصولش به ارز، از وضعیت ارزی کشور کمال استفاده را داشته و برای چهارمین بار در سال جاری اقدام به افزایش قیمت جیلی GC6 نموده که با توجه به وضعیت بازار، توجیهی ندارد.

جیلی GC6این شرکت از ابتدای سال جاری به صورت ماهانه اقدام به افزایش حدود 10 میلیون تومانی محصولش کرده که مشخص نیست آیا این افزایش قیمت‌های ماهانه و منظم به تایید سازمان حمایت می‌رسد یا خیر؟ در صورتی که پاسخ این سوال منفی باشد که تکلیف مشخص است ولی در صورتی که پاسخ مثبت باشد، باید از سازمان حمایت پرسید که علیرغم کاهش قیمت دلار در بازار، چرا باید مجوز گرانی به این شرکت داده شود؟

روند قیمتی جیلی GC6 به شرح زیر بوده است:

  • قیمت فروردین ماه این خودرو 138 میلیون تومان اعلام شد.
  • قیمت اردیبهشت ماه این خودرو 145 میلیون تومان اعلام شد.
  • قیمت خرداد ماه این خودرو  152 میلیون تومان اعلام شد.
  • قیمت تیرماه این خودرو نیز 162 میلیون تومان اعلام شده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا