Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

انتشار تصاویر جاسوسی مدل جدید رنو مگان

به تازگی تصاویر جدیدی از رنو مگان جدید در یکی از شهرهای اسپانیا مشاهده شده است. جالب است که در این تست رانندگی بخش‌های زیادی از این مدل مگان در معرض دید قرار گرفته است. تغییرات فراوانی در جلو و عقب خودروی این هاچبک کامپکت دیده شده است.

از سوی دیگر در کنار درب راننده مکانی پورت شارژ دیده شده که ظن و گمان‌هایی برای پلاگین هیبریدی بودن این مدل با استفاده از تکنولوژی تنظیمات E-Tech را تقویت کرده است. همچنین پهنای جلوی خودرو کمی کشیده‌تر به نظر می‌رسد. یکی دیگر از تغییرات دیگر در این مدل جدید رنو مگان استفاده از دستگیره‌های سفید رنگ درب‌هاست که توجه بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. البته بعضی از کارشناسان این خودروی جدید را نسل بعدی از رنو کلیو عنوان کرده‌اند که بیشتر به تیپ واگنی آن می‌خورد. از دیگر ویژگی‌های بارز این خودرو در تصاویر منتشر شده چرخ‌ها و متعلقات مرتبط با آن است و به نظر می‌رسد طراحی‌ چرخ‌ها به گونه‌ای انجام شده است که ارتفاع این خودرو را بالاتر برده است.

جالب است بدانید که راننده پشت فرمان این خودروی آزمایشی برخورد بسیار خوبی داشته و حتی برای عکاسان دست بلند کرده و علامت وی یا همان پیروزی/صلح را نشان داده است. از سوی دیگر سرنشین کنار راننده برخورد متفاوتی داشته و از این رو نمی‌توان به طور قطع عنوان کرد که این خودرو آیا واقعا برای تست به خیابان آورده شده است یا خیر؟

اما بعضی از کارشناسان این خودروی آزمایشی را نسل آتی رنو قاجار معرفی کرده‌اند و گمانهایی درباره پیشرانه پلاگین هیبریدی آن زده‌اند. رنو قاجار مدل کامپکت کراس‌اوور هست که آخرین نسل آن چهار سال بدون تغییر روی خط تولید باقی مانده است و در اواخر سال 2018 میلادی صحبت‌هایی برای به روزرسانی این مدل در رسانه‌ها منتشر شد. با این حال به طور قطع تا سال 2020 میلادی مهندسان رنو سیستم PHEV را با مدل تمام برقی جدید کلیو سوپرمینی به خیابان‌های دنیا خواهد آمد.

برای خبرهای بیشتر از رنو مگان جدید و دیگر محصولات رنو همراه چرخان باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.