Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

معرفی یک مدل بی ام و کروک

با پیشرفت فناوری، شرکت‌های خودروسازی تصمیم به طراحی و ساخت خودروها هوشمند گرفتند تا رانندگان آنها با خیالی آسوده در پشت فرمان خودروی اسمارت خود بنشیند و با استفاده از آپشن‌های آن از رانندگی و جاده لذت ببرند. یکی از این شرکت‌های خودروسازی که دست به تولید خودروهای هوشمند ‌زد شرکت قدیمی و پیشرو بی ام و بود.

بی ام و 320i کروک

این مدل خودرو یکی از مدل‌های کروک بی ام و است که سال 2009 شرکت آلمانی بی ام و وارد بازار مصرف جهانی کرد. این مدل بی ام و کروک با ویژگی‌هایی مانند موتوری 4 سیلندر، گیربکس 6 دنده اتومات یا 6 دنده دستی سفارشی، 6 ایربگ و سقف کروک عرضه شد.

حجم موتور بی ام و 320 آی 1995 سی سی است و تعداد سوپاپ‌های آن 16عدد است. حداکثر قدرت این مدل 156 اسب بخار در 6400 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن 200 نیوتن متر در 3600 دور در دقیقه است. برای آن گروه از خوانندگان که می‌خواهند بدانند گشتاور بهتر است یا قدرت، لازم است بگوییم که خودروهای قدرت بالا شتاب کلی بهتر و سرعت بالاتری دارند اما خودروهای گشتاور بالا، شتاب اولیه بالاتری دارند و در سرعت‌های پایین هم می‌توان استفاده بهینه و مناسبی از آنها کرد که در مصرف سوخت خودرو نیز تاثیر چشم‌گیری دارد.

حداکثر قدرتی که می‌توان با بی ام و 320 آی راند 214 کیلومتر در ساعت است و شتاب صفر تا صد آن 10.9 ثانیه محاسبه شده، بطوریکه می‌توان به این خودرو در سرعت و مسابقات اطمینان کامل داشت. گنجایش باک بنزین این مدل 63 لیتر است و مصرف سوخت بنزین نسبتا بالایی دارد.

بی ام و 320i دارای ترمز جلو و عقب دیسکی خنک شونده، صندلی گرم‌کن و برقی، کنترل دستی و اتومات است و با تهویه مطبوع، آینه برقی با گرم‌کن، سنسور پارک، سنسور باران، سانروف سفارشی، برف پاکن اتومات، چراغ عقب ال ای دی، مه‌شکن جلو و عقب و همچنین کروز کنترل عرضه می‌شود.

این مدل بی ام و مانند سایر مدل‌های این برند، طولی کشیده و عرضی نسبتا پهن دارد. کاپوت آن بزرگ و کشیده و صندوق عقب آن جادار است. این مدل تقریبا دو سرنشینه است و به دلیل اینکه کوپه و دو درب است تنها سرنشینان جلو به راحتی می‌نشینند و ممکن است سرنشینان عقب چندان رضایتی از راحتی خود نداشته باشند.

با گران شدن قیمت دلار این مدل نیز مثل بسیاری از خودروها گران‌تر از همیشه شده، ضمن اینکه به غیر از قیمت خودرو، هزینه لوازم جانبی آن نیز بسیار گران است مثلا قیمت چراغ جلو بی ام و را اگر بتوانید فابریک پیدا کنید، بسیار گران‌تر از چند ماه پیش شده و باید مطابق افزایش دلار امروز پرداخت کنید، هرچند که می‌توانید در سایت دیوار جست و جو کنید تا با قیمت مناسب‌تری پیدا کنید.

پیشنهاد آخر

به آن دسته از خوانندگانی که می‌خواهند بی ام و کروک خود را بفروشند توصیه می‌کنیم در فصل بهار یا تابستان اقدام به فروش آن کنند تا به قیمت بفروشند چون همانطور که گفته شد این مدل کروک است و مخصوص آب و هوای مناسب و گرم. همچنین اگر تمایل به خرید خودروی مدل کروکی هم دارید در فصل سرما و پیش از عید نوروز اقدام کنید تا بتوانید ارزان‌تر از زمان دیگر آن را خریداری کنید.

منبع : ویرلن

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.