مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو (تیر98)

با افت قیمت خودروهای خارجی علی الخصوص خودروهای چینی در بازار، عملا فروش شرکت‌های متولی این خودروها نیز کاهش پیدا کرده و به منظور جبران این وضعیت وارد عمل شده و اقداماتی از قبیل فروش اقساطی را در پیش گرفته‌اند. در همین راستا مدیران خودرو با ارائه شرایط فروش اقساطی ویژه برای محصولات خود، شرایط ویژه‌ای را برای مشتریانش ایجاد نموده است.

به گزارش چرخان، مدیران خودرو که متولی خودروهای چینی چری در ایران محسوب می‌شود، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان خرید محصولات چری این شرکت می‌توانند با توجه به قیمت‌های جدید اعلامی این شرکت از تسهیلات 50 درصدی برخوردار شده و خودروهای چری را با مدل 98 تحویل بگیرند.

مدیران خودروتاکید مدیران خودرو روی مدل 98 نیز از این جهت است که در شرایط فروش قبلی این شرکت شاهد ارائه خودروهای مدل 97 بودیم که باعث شده تفاوت قیمت اندکی را برای مشتریان ایجاد نماید و مشتریان متقاضی خرید خودروهای ارزان قیمت را راضی نگه ندارد ولی در این بخشنامه خبری از این موضوع نیست.

مدیران خودرو اعلام کرده است که تعداد در نظر گرفته شده برای این خودروها محدود بوده و بدیهی است به محض اتمام ظرفیت در نظر گرفته شده، امکان ثبت نام بسته خواهد شد. نرخ تسهیلات در نظر گرفته شده برای این شرایط فروش 21 درصد بوده و موعد تحویل خودروها نیز 30 روز کاری عنوان شده است.

مدیران خودروکمترین پیش پرداخت لازم برای ثبت سفارش این خودرو 99 میلیون تومان بوده و بیشترین مبلغ نیز 218 میلیون تومان است که بسته به نوع و مدت زمان پرداخت متفاوت است. این تسهیلات توسط شرکت‌های لیزینگ ارائه خواهد شد که شرایط اختصاصی آنها نیز لحاظ می‌شود.

مدیران خودرو چری تیگو7شرایط فروش اقساطی مدیران‌خودرو

  • خودروهای ارائه شده در این شرایط فروش به صورت تحویل فوری (30 روز کاری) قابل سفارش خواهند بود. بدیهی است که خودروهای ناموجود امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.
  • بیمه بدنه برای تمامی خودروهای فروخته شده در این طرح الزامی بوده و هیچ خودرویی بدون این بیمه واگذار نخواهد شد. هزینه بیمه بدنه نیز از مشتری اخذ خواهد شد.
  • خودروهای فروخته شده در این طرح، در رهن شرکت مدیران خودرو خواهد بود و به محض اتمام اقساط تسهیلات، سند خودروها آزاد خواهد شد.
  • حواله صادر شده برای مشتری تا 72 ساعت معتبر خواهد بود و در صورت عدم واریز وجه پیش پرداخت خودرو این حواله باطل خواهد شد.
  • این شرکت اعلام کرده است که خودروهای فروخته شده در این طرح دارای گارانتی 3 ساله یا 60 هزار کیلومتر کارکرد است که هر کدام از این موارد فرا برسد، محاسبه خواهد شد.
  • ثبت سفارش مشتریان صرفا از محل رنگ‌های قابل انتخاب بوده و مشتریان قادر به انتخاب رنگ‌های دیگر نخواهند بود.
  • هزینه مربوط به بیمه شخص ثالث تمامی خودروهای ارائه شده در این شرایط فروش بر عهده شرکت خودروسازی مدیران‌خودرو خواهد بود و هزینه‌ای از مشتری اخذ نمی‌شود.
  • سرویس اولیه کلیه خودروهای فروخته شده در این طرح رایگان بوده و هزینه‌ای دریافت نخواهد شد.
  • ثبت سفارش و تحویل خودرو در این شرایط فروش بر اساس زمان ثبت نام خواهد بود و بدیهی است به محض اتمام ظرفیت تعیین شده در این طرح، امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا