مکمل بنزین
خبر

نگاهی به تصاویر رندری نسل بعدی میتسوبیشی لنسر

شاید در سال‌های ابتدایی قرن بیست و یکم، شرکت ژاپنی میتسوبیشی نسبت به رقبای هم‌وطن و جهانی خود چه ازلحاظ تنوع محصولات و چه میزان فروش و جذابیت خودروهایش، عقب‌تر بود اما در این سال‌های اخیر، این شرکت به اهمیت طراحی جذاب و محصولات جهانی، درست مانند روزهای اوج خودش، بیشتر پی برده است.

در همین زمینه، به‌تازگی شایعه بزرگ و البته جذابی در مورد تولید نسل جدید لنسر وجود داشته که اگر این شایعه به واقعیت بدل شود، می‌تواند یک جهش بسیار بزرگ هم برای لنسر و هم شرکت میتسوبیشی در نظر گرفته شود.

البته اگرچه میتسوبیشی اکنون نیز در بازارهای بزرگی مانند چین حضور دارد ولی باید این نکته را در نر گرفت که مدل فعلی بر روی پلتفرم قدیمی بوده و هیچ راهی وجود ندارد که میتسوبیشی بخواهد لنسر جدید را بر روی استخوان‌بندی مدل فعلی، آماده بازارهای جهانی بکند. شاید همین تصویر کامپیوتری که توسط هواداران این خودرو تولیدشده بتواند بهترین نمونه از نسل بعدی لنسر، باشد.

همان‌گونه که در این تصویر مشاهده می‌کنید، لنسر کماکان یک خودروی سدان و نه کراس اووری که بخواهد تغییر شکل داده باشد بوده و با مشاهده قسمت جلویی خودرو، می‌توان به‌راحتی متوجه امضای اختصاصی میتسوبیشی چه ازنظر جلوپنجره و چه چراغ‌های جلویی شد. در قسمت عقب نیز، چهره جذاب و مدرنی را با استفاده از چراغ‌های متصل شده به یکدیگر می‌توان مشاهده کرد که هماهنگی بالایی با طراحی عقبی لنسر دارند.

البته این را هم باید گفت که این سبک از طراحی، بی‌شباهت به خودروی جذاب رنو مگان جدید با طراحی خاص خود نبوده و به‌احتمال‌زیاد، اگر این خبر مبنی بر تولید نسل بعدی لنسر توسط میتسوبیشی درست باشد، میتسوبیشی با همکاران استراتژیک خود یعنی شرکت‌های نیسان و رنو برای تولید لنسر جدید، همکاری خواهد کرد.

لنسر جدیدی که می‌تواند شباهت‌های زیادی را از رنو مگان RS قرض گرفته و قلب تپنده آن نیز درون شاسی جدید CMF-C/D F4 سوار شود. در حال حاضر، رنو مگان جدید، موتوری باقدرت 295 اسب بخار قدرت داشته که البته نسخه بعدی آن‌که یک خودروی هیبرید است،341 اسب بخار قدرت را به رانده خود تحویل می‌دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا