مکمل بنزین
خبرداخلی

زمان پیش فروش پژو 207 و جزئیات مربوط به تغییرات آن

تنوع محصولات خودروسازان این روزها محدود به تغییر در آپشن‌های مربوط به محصولات فعلیشان شده و این شرکت‌ها که از تولید بسیاری از محصولات خارجی خود بازمانده‌اند، عملا به تیپ سازی در تولیدات فعلی خود روی آورده‌اند که از جمله آنها می‌توان به پژو 207 اشاره نمود که به زودی با آپشن‌های جدید روانه بازار خواهد شد و بخشی از تقاضای خرید خودروی لوکس داخلی را پاسخگو خواهد شد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به استقبال مشتریان از خودروهای سری پژو 207 آی این شرکت و همچنین نیاز و تقاضای موجود در بازار، قصد دارد تا پژو 207 هاچ بک را با سقف شیشه‌ای روانه بازار نماید. البته این شرکت از زمان عرضه این خودرو بازار چیزی نگفته و زمان مشخصی را اعلام نکرده است اما شنیده‌ها حاکی از این است که در نیمه دوم سال 98 این مهم محقق شده و بازار شاهد این خودروی زیبا خواهد بود.

در مورد تفاوت سانروف و سقف شیشه‌ای مورد بحث می‌توان گفت که تفاوت در اندازه و ابعاد از جمله مهم‌ترین مسائلی است که در مورد این نوع از خودروها وجود داشته و وسعت دید بسیار بهتر و متفاوتی را به افراد داخل خودرو می‌دهد که با توجه به عدم دسترسی به خودروهای روز دنیا، عملا این خودرو می‌تواند تقاضای بخش لوکس سواران کشورمان را تا حدود زیادی تامین نماید.

این سقف از پوشش کشویی برخوردار بوده و در زمان تابش مستقیم آفتاب بسته می‌شود که سرنشنینان خودرو را از گزند این تابش حفظ می‌کند و جذابیت ظاهری و داخلی بسیار خوبی را به این خودرو می‌بخشد. به زودی شرایط پیش فروش این نوع از پژو 207 اعلام خواهد شد که جزئیات آن را در چرخان منتشر خواهیم کرد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا