مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش پژو 207 دستی و اتوماتیک پانوراما اعلام شد +جزئیات

پژو 207 دستی و اتوماتیک پانوراما محصول جدیدی از گروه خودروسازی ایران‌خودرو است که روز گذشته جزئیاتی از آن منتشر شد و واکنش‌های زیادی از سوی کاربران نسبت به این را به همراه داشت که این گروه خودروساز با توجه به نیاز بازار و البته واکنش‌های مثبت دریافت شده از سوی مردم، اقدام به عرضه شرایط پیش فروش این خودرو کرد و جزئیات آن را اعلام نمود.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید ایران‌خودرو دستی و اتوماتیک پانوراما می‌توانند از تاریخ 22 تیر 98 تا 31 ام همین ماه با مراجعه به وب سایت رسمی فروش این شرکت، سفارش خود را برای پیش خرید این خودرو ثبت کرده و با توجه به موعد تحویل اعلامی این خودروها، اقدام به دریافت نمایند.

پژو 207این طرح در قالب قرارداد مشارکت در تولید منعقد می‌شود و بدیهی است که قوانین مترتب بر آن نیز فی‌ما بین مشتری و شرکت برقرار خواهد شد. البته بدیهی است که در صورت عدم پر شدن ظرفیت تعیین شده برای این خودروها، طرح پیش فروش تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

پیش پرداخت پژو 207 دستی و اتوماتیک پانوراما

این شرکت در قالب بندهای جداگانه اعلام کرده است که مشتریان بایستی برای خرید پژو 207 دستی 47 میلیون و 500 هزار تومان و برای نوع اتوماتیک این خودرو مبلغ 60 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت، واریز نمایند که سود مشارکت با توجه به موعد تحویل به پرداختی مشتریان تعلق خواهد گرفت.

موعد تحویل اعلامی این شرکت تیر تا مهر 99 بوده و سود مشارکت برای واریزی مشتریان نیز 16.5 درصد تا 18 درصد متغیر بوده و هر چقدر موعد تحویل دور باشد، میزان سود مشارکت نیز بیشتر خواهد شد. از سوی دیگر سود انصراف تعیین شده برای این طرح از 13.5 تا 15 درصد بوده و بدیهی است که در صورت عدم تکمیل وجه با توجه به این اعداد محاسبه و به مشتری بازگردانده خواهد شد.

پژو 207 صندوقدار ایران‌خودرواین شرکت برای پژو 207 دستی پانوراما مبلغ 300 هزار تومان تخفیف در موعد مهرماه 99 در نظر گرفته که علاوه بر سود مشارکت تعیین شده برای آن است. رنگ‌های تعیین شده برای این خودرو سفید، مشکی، نقره‌ای و خاکستری است که قابلیت انتخاب برای مشتریان بدون محدودیت خواهد بود.

شرایط و قوانین ثبت سفارش در شرایط فروش پژو 207 دستی و اتوماتیک پانوراما

  • هر کد ملی قابلیت ثبت یک سفارش را در کل این طرح خواهد داشت و بدیهی است در صورت مغایرت سفارش با این شرط، گروه خودروسازی ایران‌خودرو به صورت یکطرفه قرارداد را لغو خواهد کرد.
  • مشتریان تا یکبار امکان صلح خواهند داشت.
  • امکان ثبت نام صرفا برای افراد بالای 18 سال فراهم خواهد بود.
  • مشتریان بایستی دارای گواهینامه رانندگی در زمان ثبت نام باشند.
  • با توجه به نوع قرارداد، امکان تغییر در شرایط و زمان تحویل توسط ایران‌خودرو وجود دارد.
  • امکان ثبت سفارش برای نمایندگی‌ها و مشتری دوم وجود ندارد.
  • قیمت نهایی خودرو در زمان تحویل خودرو مشخص خواهد شد که طبیعتا با توجه به شرایط زمان تحویل متغیر خواهد بود.
  • کارت طلایی با پرداخت هزینه به مشتری تحویل داده خواهد شد که هزینه آن در زمان صدور دعوتنامه مشخص می‌شود.
  • این گروه خودروساز در صورت تاخیر در تحویل خودرو 12 درصد به عنوان جریمه تاخیر پرداخت خواهد کرد.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا