مکمل بنزین
گوناگونخبر

آئودی Q7، یک شاسی بلند فوق ایمن!

هر ساله سازمان بیمه و ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS)، با ارزیابی دقیق، ایمنی خودرو‌ها را در بخش‌های گوناگون بررسی کرده و به بی نقص‌ترین عملکرد نشان TSP+ اهدا می‌کند. به تازگی بر اساس تست‌های صورت پذیرفته آئودی Q7 مدل ۲۰۱۷ موفق به کسب این نشان شد.

آئودی q7

خودرویی می‌تواند این نشان برتر را کسب کند که در تمامی تست‌های تصادف پنج‌گانه امتیاز خوب را دریافت کند. سازمان ایمنی IIHS در هر نوع تست ایمنی، خودرو را با عناوین خوب، قابل قبول، کم و ضعیف دسته‌بندی می‌کند. انواع تست‌های تصادف عبارتند از: تصادف از جلو، تصادف جانبی، تصادف سقف، هم‌پوشانی کوتاه و هم‌پوشانی متوسط.
این شاسی‌بلند آلمانی موفق شد در تمامی تست‌های تصادف ذکر شده امتیاز خوب را دریافت کند و عملکرد فوق‌العاده‌ای را نیز در تست‌های به عمل آمده از تصادف جلو از خود نشان داد.

آئودی q7
سیستم ترمز q7 از یک ویژگی کاربردی و هوشمند سود برده که به واسطه آن قادر خواهد بود از طریق حسگر‌های راداری یک وسیله نقلیه یا یک انسان را در جلوی خودرو تشخیص و بلافاصله راننده را با ارسال یک هشدار آگاه می‌کند. پس از آن کمربند‌های ایمنی به صورت خودکار تنگ‌تر شده، شیشه پنجره‌ها در صورت پایین بودن به بالا حرکت می‌کنند و در نهایت ترمز‌های اضطراری اعمال می‌شوند.
آئودی q7 مدل ۲۰۱۷ در سه سطح پرمیوم، پرمیوم پلاس و پرستیژ در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه شده و در تمامی نسخه‌ها از یک موتور با حجم ۳ لیتر و ۳۳۳ اسب‌بخار قدرت بهره می‌برد.

حامد دانشمند

مهندس IT، نویسنده و مترجم در حوزه خودرو و فناوری اطلاعات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا