مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش اقساطی محصولات گروه سایپا (تیر98)

با کاهش قیمت خودروهای داخلی در بازار و همچنین ارائه شرایط فروش اقساطی سایپا و ایران‌خودرو به مصرف کنندگان واقعی، شاهد آرام گرفتن جو افزایش قیمت خودرو هستیم که در همین راستا گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای از سری جدید شرایط فروش خود خبر داده است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید محصولات این شرکت می‌توانند از شرایط فروش اقساطی این شرکت بهره مند شده و با توجه به زمان بندی اعلام شده توسط این شرکت، سفارش خود را از طریق سایت فروش سایپا ثبت کنند.

همچنین این شرکت اعلام کرده که با توجه به استقبال مشتریان از محصولات مختلفش و موجودی این گروه خودروساز در مورد 3 خودروی عرضه شده، به صورت روزانه موجودی هر کدام از خودروها شارژ شده و سهمیه جدیدی به آنها اضافه خواهد شد و این شرایط فروش طی هفته جاری به صورت روزانه تکرار خواهد شد.

این شرایط فروش از ساعت 10 صبح 24 تیر 98 آغاز خواهد شد و با توجه به محدودیت در نظر گرفته شده به صورت روزانه قابل سفارش خواهد بود.

خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش سایپا عبارتند از:

  • اولین خودروی عرضه شده سایپا 151 است که با پیش پرداخت 36 میلیون و 950 هزار تومان و تسهیلات 4 میلیون تومانی قابل سفارش است.
  • دومین خودروی عرضه شده سایپا 131 است که با پیش پرداخت 34 میلیون و 125 هزار تومان و تسهیلات 4 میلیون تومان قابل سفارش خواهد بود.
  • سومین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، ساینا است که با پیش پرداخت 51 میلیون و 800 هزار تومان و تسهیلات 5 میلیون تومانی قابل سفارش و خریداری خواهد بود.
  • اقساط تسهیلات مذکور در قالب 3 چک 4 ماهه از مشتری دریافت خواهد شد و پرداخت زودتر از موعد نیز امکان پذیر نخواهد بود.

 

سایپا خودروهای چینی تحویل خودروهای پیش فروش شده محصولات جدید سایپا

شرایط و جزئیات ثبت سفارش در این فروش گروه سایپا

  • محدودیت کد ملی در این شرایط فروش سایپا فعال خواهد بود و طبق جزئیات اعلامی از سوی این شرکت، آن دسته از مشتریانی که از ابتدای سال 97 تا به امروز از محصولات این شرکت خریدی داشته باشند امکان ثبت نام نخواهند داشت.
  • با توجه به اینکه محدودیت کد ملی در این ثبت نام وجود خواهد داشت، مسئولیت هر گونه اشتباه در ثبت سفارش بر عهده مشتری خواهد بود و مبلغ پرداختی بدون هیچ سود و اضافه‌ای عودت خواهد شد.
  • با توجه به تصمیم مسئولین این شرکت، امکان ثبت نام برای افراد زیر 18 سال امکان پذیر نخواهد بود.
  • امکان خرید انصرافی و صلح در این شرایط فروش فوری وجود ندارد.
  • با توجه به نیاز و درخواست مشتریان، ظرفیت فروش روزانه تعیین شده و در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.
  • درگاه پرداخت بانکی این شرکت در ساعات خاصی از روز باز خواهد شد که این ساعات با توجه به ساعت time.ir تنظیم شده و بدیهی است که در غیر ساعات اعلامی امکان پرداخت نیز وجود نخواهد داشت.
  • به منظور تسهیل و تسریع در روند ثبت نام بایستی تمامی اطلاعات لازم برای ثبت سفارش در دسترس باشد.
  • پس از ثبت نام و ثبت سفارش امکان تغییر در جزئیاتی مثل کد ملی و نام و نام خانوادگی وجود نخواهد داشت.
  • ظرفیت تعیین شده برای این فروش فوری طبق دستور وزارت صنعت 20 درصد از ظرفیت تولید روزانه شرکت خواهد بود.
  • ثبت سفارش برای خودرها صرفا از محل رنگ‌های موجود خواهد بود.
  • گفتنی است که طبق توافق صورت گرفته با ایران‌خودرو، اطلاعات مشتریان دو شرکت خودروساز اشتراک گذاری شده و آن دسته از مشتریانی که در 18 ماه گذشته از محصولات این دو شرکت خریدی داشته‌اند، امکان ثبت سفارش و یا تحویل خودرو نخواهند داشت.

گفتنی است که این شرایط فروش سایپا به صورت روزانه تکرار می‌شود و مشتریان می‌توانند با توجه به شرایط اعلامی به صورت روزانه به سایت فروش سایپا مراجعه کرده و در صورت موجود بودن خودروی مدنظر خود اقدام به ثبت سفارش کرده و از تسهیلات ارائه شده در این شرایط فروش استفاده نمایند.

همچنین گفتنی است که دیگر شرکت‌های خودروساز نیز با توجه به کاهش فروش خودرو در بازار و همچنین استقبال مردم از این شرایط فروش اقساطی اقدام به عرضه شرایط فروش اقساطی کرده‌اند که با مراجعه به سایت فروش هر کدام از آنها می‌توانید سفارش خود را ثبت کرده و خودروی مد نظرتان را خریداری نمایید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا