مکمل بنزین
گوناگون

جک اس ۵ خوش شانس این روزهای بازار!

روزگاری شاید خودروهای چینی به خودروهای بی کیفیتی مشهور بودند که صرفا برای داشتن آپشن‌های دست نیافتنی خریداری می‌شدند ولی عملا برند جک توانست این ذهنیت را از بین ببرد و مفهوم جدیدی از خودروهای ارزان قیمت را به بازار کشورمان عرضه نماید که از جمله آن می‌توان به جک اس5 اشاره کرد که در خیابان‌های ایران جولان می‌دهد.

به گزارش چرخان، با گرانی خودروهای خارجی از برندهای شناخته شده و قدیمی عملا دسترسی بسیاری از مردم برای خرید این برندها از بین رفته و حالا برای خرید خودروهای لوکس، گزینه‌ای جز خودروهای چینی وجود ندارد ولی انبوه برندهای گوناگون در بازار کشورمان باعث شده تا خرید برای مشتریان سخت شود.

این برندهای گوناگون در اغلب موارد از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و به گواه بسیاری از فعالان بازار صرفا خودروهایی هستند که برای دو سه سال قابل استفاده بوده و این در بهترین حالت ممکن است ولی برندهایی مثل جک با خودروهایی مثل جک اس 3 و جک اس5 و بعضی دیگر از برندهای موجود در بازار کیفیت بسیار متفاوتی از این خودروها داشته و هزینه کرد مشتریان را برای خریدشان توجیه می‌کند.

کرمان موتور شرکتی است که توانسته با ورود به موقع برای واردات و مونتاژ این خودرو، بخش اعظمی از نیاز بازار را برای خرید خودروهای لوکس سدان و کراس اوور تامین نماید و از سوی دیگر پشتیبانی خوبی نیز از این خودروها داشته است. جک اس5 از جمله خودروهایی است که با ظاهری جذاب و کیفیت خوب در نوع تولید، توانسته سهم خوبی از بازار را کسب نماید و با توجه به طرح‌های فروش کرمان موتور برای خرید این خودرو، نوسانات کمتری در بازار برای این محصول کرمان موتور وجود دارد.

جک اس5در مورد طراحی ظاهری این خودرو می‌توان گفت که جذابیت آن باعث شده تا حس سواری روی یک غول پیکر را داشته باشید و چه در داخل و چه خارج از آن بتوانید یک رانندگی مطمئن و آرامش بخش را تجربه نمایید. طراحی چراغ‌های جلو و عقب به خوبی انجام شده و خطوط روی بدنه خودرو نیز به اندازه کافی به جذابیت و ابهت خودرو افزوده است.

از جمله ویژگی‌های فنی این خودرو می‌توان به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه CNCAP اشاره کرد که نشان از ایمنی بالای این خودرو دارد و از سوی دیگر توانسته استاندارد آلایندگی یورو 5 را دریافت نماید. جالب‌تر می‌شود وقتی می‌فهمیم که این خودرو توانسته تاییدیه موسسه US-NCAP، بیمه ایمنی بزرگراه‌ها IIHS، ایمنی وسایل نقلیه فدرال استانداردها در آمریکا FMVSS و مرکز تحقیقات حمل و نقل TRC را دریافت نماید که طبیعتا بسیاری از خودروهای چینی فعلی امکان دریافت آنها را نخواهند داشت.

جک S5 اتوماتیککیفیت قابل قبول بدنه این خودرو و استفاده از آپشن‌های ایمنی مانند کیسه هوا در این خودرو شاخص امنیت خوبی را به این خودرو داده که در نوع اتوماتیک آن می‌توان 6 کیسه هوا را برای تمام سرنشینان ذکر کرد که طبیعتا یک آپشن بی نظیر محسوب می‌شود.

از دیگر قابلیت‌ها و امکانات جک اس5 می‌توان به: صندلی‌های مجهز به ایزوفیکس، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی (HDC)، سیستم ضد سرقت، سیستم کروز کنترل، مجهز به سیستم پارک الکترونیکی یا سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EPB)، قفل ایمنی کودک، اخطار دهنده فشار باد لاستیک‌ها (TPMS)،  سیستم پایداری الکترونیکی (ESP)، سیستم ترمز اضطراری (EBA) و سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم کنترل رانندگی در مسیرهای شیب‌دار (HAC) اشاره کرد.

جک اس5رقبای این خودرو در بازار کشورمان خودروهایی مانند تیگو7، محصولات شاسی بلند بی وای دی، هاوال اچ2، هایما اس 7 و کوپا است که در بعضی از این موارد عملا تفاوت قیمتی بسیار بالایی وجود دارد که خرید جک اس5 را به صرفه تر می‌کند و در بعضی از موارد نیز علیرغم هم قیمت بودن، کیفیت بسیار بالاتر جک اس5 باعث می‌شود تا گزینه‌های دیگر کنار بروند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا