Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

معرفی مدیرعامل مرتب خودرو و جزئیاتی از تحویل خودروهای بیسو

خودروهای بیسو که از جمله خودروهای لوکس اقتصادی این روزهای کشورمان محسوب می‌شوند و تبلیغات زیادی برای حضور این خودروها در کشورمان انجام شد، حالا به روزهای تحویل نزدیک می‌شوند و به زودی سری اول این خودروها به مشتریان تحویل داده خواهد شد که به همین دلیل مدیرعامل جدید مرتب خودرو معرفی شده و این شرکت وارد فاز جدیدی از فعالیتش شد.

به گزارش چرخان، شرکت سیف خودرو مالک اصلی خودروهای بیسو در ایران این روزها به شدت مشغول آماده سازی سری اول خودروهای بیسو بوده که این امر در کارخانه مرتب خودرو در حال انجام است. تولید خودروهای بیسو توسط سیف خودرو اتفاقی است که باعث شده تا مرتب خودروی بی جان و عملا از کار افتاده فعالیتش را دوباره از سر بگیرد و به همین دلیل مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

بیسوطی حکمی از سوی هیات مدیره شرکت سیف خودرو، مهندس منصور برخورداری به عنوان مدیرعامل جدید مرتب خودرو منصوب شد که این اتفاق نشان دهنده عزم جدی سیف خودرو برای تولید هر چه بیشتر بیسو در کشورمان است چرا که با گرانی خودروهای خارجی از برندهای معتبر، این خودروهای چینی هستند که دست مشتریان ایرانی را به خودروهای لوکس و شاسی بلند می‌رسانند و طبیعتا این خودروها از جمله خودروهای مناسب برای این قشر از جامعه است.

از جمله برنامه ریزی‌ها و اقداماتی که شرکت سیف خودرو در حال تدارک آن است، بحث تدارک دیدن سیستم خدمات پس از فروش مناسبی است که برای محصولات بیسو آماده می‌کند تا بیسوسواران بتوانند از خدمات مناسبی برخوردار شده و نگرانی‌های مربوط به برندهای تازه وارد به کشورمان در مورد این برندها وجود نداشته باشد.

بیسوطبق برنامه ریزی‌های سیف خودرو به نظر می‌رسد که این شرکت به منظور دستیابی به عنوان بهترین سیستم خدمات پس از فروش در کشور فعالیت می‌کند تا بتوانند بالاترین امتیازات را از سوی موسسه بازرسی کیفیت دریافت نماید. همچنین نمایندگی‌های سرتاسر کشور این شرکت از بالاترین سطوح استانداردهای جهانی برخوردار خواهند بود که بدیهی است این اتفاق باعث می‌شود مشتریان سیف خودرو بتوانند خدمات خوبی را دریافت نمایند.

از دیگر خدمات قابل ارائه توسط خدمات پس از فروش بیسو امکاناتی است که در نمایندگی‌ها قرار خواهد گرفت و آموزش‌هایی است که به پرسنل این شرکت داده خواهد شد و تا حد امکان از سیستم‌های مکانیزه برای ارائه خدمات استفاده خواهد شد تا سطح نارضایتی در بین مشتریان این شرکت به پایین‌ترین سطح ممکن برسد.

بیسومنصور برخورداری مدیرعامل جدید مرتب خودرو در مصاحبه‌ای گفت: اصلی برنامه ریزی من اعتلای نام مرتب خودرو و کسب بالاترین سطح رضایت مشتریان خواهد بود. من سعی خواهم کرد تا برند مرتب خودرو و بیسو به بالاترین سطح خود برسند و خدماتی در کلاس جهانی به مشتریان ارائه دهیم.

از سوی دیگر شاهد این بوده‌ایم که این مجموعه در سال گذشته جزو شرکت‌های مشتری مدار محسوب شده و عملکرد خوبی در این زمینه داشته است. تمام تلاش پرسنل این شرکت و مدیران مجموعه مرتب خودرو و سیف خودرو این است که مشتریان از راندن خودروهای ساخته این مجموعه لذت کافی را داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.