مکمل بنزین
خبرداخلی

پیکاپ جی‌ام‌سی (JMC) خودروی تازه واردی از چین از جنس فورد + تصاویر

نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید برای خودرویی‌ها حاوی اخبار جالبی بوده و اتفاقات خوبی برای صنعت خودروسازی کشورمان رخ داده است که از جمله آن می‌توان به حضور یک خودروی تازه وارد چینی اشاره کرد که با نام پیکاپ جی ام سی (JMC) به نمایش درآمده و اتفاقا مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است که باید دید چه برنامه ریزی برای آن وجود دارد.

به گزارش چرخان، نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید این روزها در حال برگزاری است و به نظر می‌رسد که برگزاری نمایشگاه‌های این چنینی فرصت خوبی را برای صنعت خودروسازی کشور فراهم می کند تا بتوانیم با افزایش بنیه داخلی سازی بسیاری از قطعات و مواد اولیه، گامی بلند را برای ارتقای سطح این صنعت برداریم.

پیکاپ جی ام سییکی از نکات جالب این نمایشگاه که در حال برگزاری است، معرفی و نمایش یک خودروی چینی تازه وارد است که توجه همه را به خود جلب کرده و خبرهای زیادی پیرامون آن ایجاد شده است. از تولید انبوه این خودرو در ایران و یا همکاری جدید خودروساز داخلی کشورمان با تولیدکننده این خودروی چینی  از جمله شایعاتی است که پیرامون پیکاپ جی ام سی (JMC) وجود دارد.

این خودرو در غرفه ریگان خودرو به نمایش گذاشته شده و این بدین معنی است که مجموعه خودروسازی کرمان به دنبال راه اندازی خط تولید جدید خود بوده و احتمالا این خودروی چینی تازه وارد به بازار کشورمان عرضه خواهد شد. البته ریگان خودرو حالا نه تنها در مورد این خودرو که در مورد کوپا نیز به دنبال ارتقا فعالیت خودرو بوده و به نظر می‌رسد که از این به بعد باید بیشتر از قبل از ریگان خودرو بشنویم و خبر بخوانیم.

پیکاپ جی ام سیدر مورد جی ام سی مطالب زیادی می‌توان گفت که اولین مورد این است که جی ام سی مخفف Jiangling Motors Corp بوده و در کشور چین به عنوان تولیدکننده فورد شناخته می‌شود که فورد آمریکا به شدت با این مجموعه در ارتباط بوده و فعالیت و همکاری زیادی با جی ام سی دارد. این خبر نشان می‌دهد که محصول تولیدی این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار بوده و احتمالا ریگان خودرو دست روی خودروی خوبی گذاشته است.

جی ام سی تایگر پیکابی است که در بازار چین به عنوان یک پیکاب با کیفیت شناخته می‌شود و طرفداران زیادی دارد. از سوی دیگر اینکه این خودرو برخلاف بعضی دیگر از خودروهای موجود در بازار کشورمان از سابقه و شهرت خوبی برخوردار بوده و در صورت ورود به بازار کشورمان از استقبال خوبی برخوردار می‌شوند.

پیکاپ جی ام سیالبته همکاری ریگان خودرو با جی ام سی در هاله‌ای از ابهام خواهد بود و احتمالا این دوری به دلیل تحریم‌های صنعت خودروسازی کشورمان، بیش از آن چیزی خواهد بود که تصورش می‌کنیم ولی به هر حال این اندک امید نیز به دلیل وضعیت فعلی صنعت خودروسازی تنها چیزی است که شاید گروه خودروسازی کرمان آن را محقق کند.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا