مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر جاسوسی از نسل آتی هیوندای النترا برای اولین بار!

یکی از بزرگترین و شاخص‌ترین خودروی جدید رونمایی شده کمپانی هیوندای در سال گذشته هیوندای پالیسید شاسی‌بلند با ابعاد بزرگ بود. حالا مهندسان این خودروسازی به دنبال تولید نسل جدید از هیوندای النترا با ظاهری کاملا متفاوت و جدید هستند. به تازگی تصاویر جاسوسی هیوندای النترا در حال رانندگی و تست منتشر شده است.

در نتیجه با نگاهی انداختن بر این تصاویر جدید جاسوسی می‌توان کم و بیش اطلاعاتی از نسل آتی هیوندای النترا دانست. البته نباید انتظار دیدن خودرویی جدید را داشت و به طور قطع پیشرانه نسل آتی این خودرو همان چهار سیلندر باقی خواهد ماند ولی احتمال اضافه کردن تکنولوژی جدید Smartstream برای این خودرو نیز وجود دارد. به احتمال زیاد این پیشرانه متصل به جعبه دنده 6 سرعته دستی CVT خواهد شد. از سوی دیگر کارشناسان انتظار دیدن مدل اکو این خودرو  با مصرف بهینه سوخت را خواهند داشت. با این وجود هنوز نمی‌دانیم که تریم اسپرت یا مدل N Line که در حال حاضر برای هیوندای النترا 2019 موجود هستند برای نسل آتی در نظر گرفته شوند یا خیر. همچنین شایعه شده که نسخه تمام برقی از این خودرو برای نسل آتی در راه خواهد بود.

از این تصاویر جاسوسی منتشر شده می‌توانیم اعلام کنیم که نسل آتی النترا از لحاظ ظاهر بیرونی شباهت زیادی به هیوندای سوناتا جدید خواهد داشت. از لحاظ طراحی و ظاهر درونی آن هنوز تصویری در دسترس نیست ولی می‌بایست انتظار دیدن ظاهری جدید و به روزرسانی شده را داشت.

هنوز زمان رونمایی از نسل آتی هیوندای النترا مشخص نشده ولی حدس زده می‌شود این خودرو در سال 2022 میلادی وارد بازار می‌شود و سال 2021 میلادی در نمایشگاه خودرو لوس‌آنجلس به نمایش درخواهد آمد. به طور قطعی می‌توان گفت این خودرو بعد از رونمایی هیوندای i30 در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت و شاید نسخه النترا GT هم برای نسل آتی در نظر گرفته شود. برای خبرهای بیشتر از نسل آتی هیوندای النترا و دیگر محصولات این کمپانی همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا