مکمل بنزین
خبرداخلی

ارزش گمرکی هیوندای آزرا 2019 اعلام شد (مرداد 98)

قیمت خودروهای لوکس خارجی طبیعتا وابستگی زیادی به قیمت واردات آن داشته و مبنای محاسباتی گمرک نیز بر همین قیمت است و البته فعالان بازار خودروهای خارجی نیز به همین منوال به شدت نسبت به اعلام ارزش گمرکی محصولات حساس هستند. در همین راستا و برای دومین بار در سال جاری، ارزش گمرکی هیوندای آزرا 2019 به صورت رسمی توسط گمرک اعلام شد.

به گزارش چرخان، گمرک جمهوری اسلامی که مدت‌هاست نسبت به پروسه واردات خودروهای خارجی اقدامات اندکی داشته و به قول معروف کار و کاسبی این نهاد در این مورد کاهش پیدا کرده است، برای دومین بار در سال جاری اقدام به اعلام ارزش گمرکی یکی از خودروهای مربوط به کرمان موتور کرده که البته بدون تغییر نسبت به قبل بوده است.

ارزش گمرکی اعلام گمرک جمهوری اسلامی برای این خودرو 26 هزار و 100 دلار بوده و کرمان موتور بر مبنای فرمول قیمت گذاری مخصوص و با اضافه کردن هزینه‌های جانبی امکان فروش این خودرو را خواهد داشت.

گفتنی است که به تازگی کرمان موتور اقدام به عرضه اقساطی این محصول نموده بود که تسهیلات حدود 300 میلیون تومانی برای آن در نظر گرفته شده بود و استقبال خوبی از آن انجام شد و البته با توجه به قیمت بالای آن، تعداد اندکی از این محصول قابل عرضه بود و توسط این شرکت فروخته شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با دلار قیمت روز ۱۲۰۰۰ تومان این خودرو حدود ۳۲۰ میلیون تومان قیمت می خورد چرا کرمان خودرو حدود ۱ میلیارد تومان این خودرو را میفروشد ؟ این قیمت با احتساب کرایه حمل است مگر هزینه گمرک و جانبی چقدر است ؟ این خودرو هم حجم موتورش کم است و هم ارزش سیف خودرو زیر ۴۰ هزار دلار است. نمی دانم مردم چرا گول این شرکتها را میخورند ؟ کرمان خودرو معادل قیمت خودرو سود میخورد ! چرا ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا