مکمل بنزین
موتور سیکلت - پلاس موتوگوناگونبرگزیده‌ها

رنگ موتورسیکلتتان،چه چیزی درمورد شما می گوید؟

رنگ را می‌توان جز مهم‌ترین عامل‌هایی پس از انتخاب یک برند خوب با مشخصات موردعلاقه، دانست که یک موتورسوار، می‌تواند در مورد موتور جدیدش انتخاب کرده و از آن لذت ببرد. انتخاب شما در مورد رنگ موتورتان چیست؟

البته بعضی از برندها مانند کاوازاکی هستند که رنگ‌های نسبتاً یکسان و ثابتی را در محصولاتشان استفاده کرده و چندان تنوع رنگ محسوسی را ندارند. پس این‌که موتورتان چه رنگی داشته باشد و شما چگونه بتوانید با آن رنگ، ارتباط برقرار کرده و حس خوبی را از آن دریافت کنید، جدای از مواردی که گاهی چاره‌ای جز انتخاب آن‌ها نیست، به خودتان بستگی دارد. رنگ‌هایی که می‌توانند حس شادمان و تهییج را در موتورسوار یا کسانی که به موتور نگاه می‌کنند، به وجود آورد.

پس شاید انتخاب رنگ موتورتان و ایجاد یک حس خوب در مورد آن، بتواند چیزهایی را در مورد شما و شخصیتتان بگوید که تاکنون از آن آگاه نبوده‌اید. با چرخان همراه باشید.

مشکی

سیاه، یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌های موتوری در بین موتورسواران سراسر دنیا است. بسیاری از مدل‌های مختلف موتورسیکلت‌ها که توسط شرکت‌های موتورساز تولید می‌شوند، رنگ مشکی را به‌عنوان یک گزینه جذاب برای مشتریان، در نظر می‌گیرند. بر روی خودروها نیز، رنگ مشکی نشانه‌ای از لوکس بودن، گران‌قیمت بودن خودرو و گاهی نیز قدرتمند بودن آن است.

همچنین، در فیلم‌های سینمایی، چه در مورد موتورها و چه خودروها، رنگ مشکی برای افراد بد فیلم نیز استفاده می‌شود. پس اگر به این رنگ روی موتورتان علاقه دارید، چندان قصد جلب‌توجه دیگران را نداشته و تنها به خاطر القای حس قدرتمند بودن مشکی با راننده، آن را دوست دارید.

نقره‌ای

نقره‌ای را شاید بتوان در دنیای خودروها، معادل خودروی تویوتا کمری دانست. رنگی که به‌هیچ‌عنوان قصد جلب‌توجه نداشته و در خارج از رادارهای توجه، به مسیر خود ادامه می‌دهد. رنگ نقره‌ای یک خوبی دیگری نیز دارد و آن‌هم اینکه دیرتر کثیف شده و زحمت کمتری به راننده خود برای تمیز کردن می‌دهد.

پس انتخاب رنگ نقره‌ای/خاکستری، می‌تواند موتورسوار را از توجه مردم دورتر کند. پس انتخاب رنگ نقره‌ای می‌تواند به خاطر علاقه به این رنگ، یک فرد کاملاً عملی و پرکار بودن و یا درست در مقابل آن، نشانه یک فرد خسته باشد.

سفید

همیشه بارنگ سفید، یک حس خوبی از خالص بودن و تمیزی در وسایل نقلیه، حالا چه موتور و چه خودرو، به بیننده القا می‌شود. در سال‌های اخیر، این رنگ، توانسته جای خود را در دل مردم سراسر دنیا، برای انتخاب خودروهایشان به دلیل، زیبا بودن این رنگ، فروش رفتن مناسب‌تر و چهره‌ای مطرح، باز کند.

رنگ سفید همچنین، نشانه‌ای از درستی و خوب بودن نیز بوده و شخصی که این رنگ را انتخاب می‌کند، بدون شک زحمت تمیز کردن موتورش را هفته‌ای حداقل یک‌بار، به جان خواهد خرید.

آبی

اگرچه آبی، رنگ چندان مرسوم و رایجی در انتخاب موتورسواران نیست، اما شکی نیست که این رنگ جذاب، می‌تواند احساسات خوب و جذابی مانند آرامش، اعتماد، درستی، باوفا بودن و صمیمی بودن را در انسان، تهییج کند. در دنیای موتورسیکلت‌ها، رنگ‌های بسیار متنوعی از آبی با سایه‌هایی کاملاً متفاوت از این رنگ وجود داشته و هر یک جذابیت خاص خود رادارند.

البته این را نیز باید گفت که اگر شما برای انتخاب موتورسیکلت جدیدتان، رنگ آبی را مدنظر قرار داده‌اید، احتمال اینکه از موتورهای ژاپنی نسبت به دیگر موتورسازان دنیا، بیشتر خوشتان بیاید، بالاتر خواهد بود.

سبز

این رنگ زیبا نیز می‌تواند نمادی از طبیعت، آرامش و خوش‌شانسی باشد. هنگامی‌که سبز، به دنیای موتورسیکلت‌ها وارد می‌شود، می‌تواند تنها یک معنی داشته باشد و آن‌هم کلمه‌ی «کاوازاکی» است. شرکت ژاپنی که این رنگ را خیلی زیاد دوست داشته و باید گفت که سبز و کاوازاکی، ترکیب جذابی را نیز درست خواهند کرد.

اما رنگ سبز، مقداری آهنگ موتورهای مسابقه‌ای کلاسیک بریتانیایی را نیز درون خود جای‌داده است. رنگی که معمولاً، طبیعت آرامش را درون خود جای‌داده و می‌تواند خاطر راننده خود را آسوده کند.

زرد

زرد، رنگ خوشی، گرما، خورشیدی و روشنایی است. رنگی که توجه‌ها را به سمت خود جلب کرده و جذابیت خاصی را نیز به موتورسیکلت، می‌بخشد. رنگ زرد را می‌توان به‌عنوان یک رنگ باقابلیت توجه بالا دانست که اتفاقاً، انسان‌های متفکر و دوراندیش، موتور خود را زردرنگ انتخاب می‌کنند.

این رنگ معمولاً،با آدم‌هایی همراه خواهد بود که تفکر را برای رسیدن به اهدافشان، سرلوحه کارها قرار داده و در شبکه‌سازی و حل مشکلات نیز، انسان‌های خبره‌ای هستند. البته این رنگ جذاب، گاهی نیز می‌تواند نشانه‌ای از بلندپروازی یک فرد نیز باشد.

نارنجی

اگر شما، به رنگ نارنجی علاقه داشته و با دنیای موتورسیکلت‌ها نیز آشنایی داشته باشید، احتمالاً تصور کردن یک موتور KTM، دور از تخیل شما نخواهد بود. درست مانند کاوازاکی که رنگ سبز را به نام خود زده است،KTM، نیز مهارت بالایی در سیطره پیدا کردن به رنگ نارنجی، به دست آورده است. رنگی که نشانه‌ای از انرژی بالا و فردی پرزرق‌وبرق داشته که اتفاقاً، علایق بسیار خاصی را دنبال می‌کند.

البته این را نیز باید گفت که با توجه به تولید کردن موتورهای آفرود و شاسی توسط KTM، رنگ نارنجی، روی محصولات این شرکت به زیبایی نشسته و سازگاری خوبی با آن‌ها دارد.

قرمز

قرمز نیز رنگی احساسات پرخروش، جنب‌وجوش داشتن و فعال بودن و البته، سرعت است. رنگی که حتی می‌تواند توجه همه را به سمت خود جلب کرده و این حس را به راننده القا کند که با سرعت بالاتر و هیجان بیشتری، به رانندگی خود ادامه دهد.

قرمز، رنگی است که موتورسازان در هنگام معرفی یک محصول جذاب با سرعت‌بالا و شاید هم مخصوص مسابقه، آن را روی محصولشان قرار داده که جذابیت بالایی را به موتور می‌بخشد. پس انتخاب رنگ قرمز برای شما، یعنی عاشق سرعت بودن، عاشق جذابیت و طرفدار جنب‌وجوش و هیجان در زندگی.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. اشتباه میکنید !!میگوید تا کلاه ایمنی مدرن و لباس ایمن موتور سورای نداری غلط میکنی سوار موتور بخری

  2. بسیار درست گفتی من برا موتور زرد و ماشین مشکی رو دوس دارم دمت گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا