مکمل بنزین
بازارچه

قیمت جدید پژو 206 صندوقدار توسط ایران‌خودرو اعلام شد

ایران‌خودرو این روزها علاوه بر راه اندازی خط تولید محصولات داخلی سازی شده و همچنین ارائه شرایط فروش محصولاتش، به شدت در زمینه افزایش قیمت تولیداتش فعال شده است که پس از گرانی روز گذشته بعضی از محصولات این شرکت، این بار نوبت به پژو 206 صندوقدار رسیده تا با قیمت جدید به مشتریان تحویل داده شود!

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان دارای حواله خرید پژو 206 صندوقدار می‌توانند با توجه به قیمت اعلامی جدید نسبت به تکمیل وجه اقدام کرده و خودروی خود را تحویل بگیرند. البته گفتنی است که ایران‌خودرو برای مشتریان دارای حواله خرید اردیبهشت تخفیف 6 میلیون و 600 هزار تومانی در نظر گرفته و مشتریان دارای حواله خرداد و تیرماه نیز از تخفیف اندکی برخوردار می‌شوند.

قیمت پژو 206 صندوقدار که در تیرماه سال جاری 80 میلیون و 754 هزار تومان تعیین شده بود، حالا با افزایش قیمت حدود 7 میلیون تومانی به عدد 87 میلیون و 800 هزار تومان رسیده است که این قیمت از امروز قابل اجرا بوده و به تمام نمایندگی‌های سرتاسر کشور این شرکت نیز ابلاغ شده است.

گفتنی است که روز گذشته گروه خودروسازی ایران‌خودرو افزایش قیمت قابل توجهی را در دو خودروی پژو 405 اس ال ایکس و پژو 207 دستی اعمال کرده بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا