مکمل بنزین
گوناگونتماشاخانهخبر

رنو ساندِرو 2020 رونمایی شد + تیزر رسمی

رنو سرانجام رنو ساندرو و لوگان (ال 90) را  با مدل 2020 رونمایی کرد. بازار هدف این خودرو آمریکای جنوبی بوده و رنو در فکر افزایش فروش در کشورهایی مانند برزیل است. هر سه مدل لوگان، ساندرو و استپ وی با تغییرات عمده‌ای همراه بوده‌اند و از یک ظاهر طراحی شده ظریف، کیفیت داخلی بهتر، ویژگی‌های فنی و گیربکس جدیدتر و ویژگی های ایمنی بیشتری برخوردار هستند.رنو ساندرو 2020 به صورت رسمی رونمایی شد.

طراحی ظاهری

در نمای جلو شاهد چراغ‌های بروزتری هستیم که به LED های مخصوص روز مجهز شده‌اند و مانند سایر خودروهای جدید رنو طرحی شبیه به C دارند. جلو پنجره جدید مشبک با نوارهای کرومی و ضربه گیرهای جلو جدید از نقاط تمایز این خودرو با نسل قبلی خود است.رنو ساندرو 2020 به صورت رسمی رونمایی شد.

در نمای عقب نیز چراغ‌ها طرح جدید و بروزتری دارند که دارای حالتی افقی بوده و طرح هماهنگ‌تری را به نمایش می‌گذارند. همچنین سپرهای هر سه مدل نیز اصلاح شده‌ و حالت بروزتری را به خود گرفته‌اند.رنو ساندرو 2020 به صورت رسمی رونمایی شد.

طراحی داخلی

در داخل کابین رنو ساندرو جدید، جنس مواد استفاده شده در داشبورد بهتر شده و روی درب‌ها نیز از چرم مصنوعی استفاده شده است. همچنین در قسمت‌هایی از کابین نوارهای کرومی بکار رفته است. صندلی‌ها در رنو ساندرو جدید تغییر کرده و ارگونومی بیشتری پیدا کرده است. تمامی مدل‌های جدید رنو ساندرو به مولتی مدیا 7 اینچی مجهز شده‌اند که روی آن‌ها اندروید و اپل کارپلی نیز نصب است و دارای ویژگی‌هایی نظیر دوربین عقب و بلوتوث هستند.رنو ساندرو 2020 به صورت رسمی رونمایی شد.رنو ساندرو 2020 به صورت رسمی رونمایی شد.

تغییرات فنی

در بخش فنی شاهد این هستیم که قرار است گیربکس اتوماتیک CVT XTronic به صورت اختیاری برروی اتومبیل نصب شود و در این صورت پیشرانه این خودرو 1.6 لیتر حجم خواهد داشت و قادر خواهد 113 اسب بخار قدرت تولید نماید. البته یک پیشرانه اقتصادی 3 سیلندر 1 لیتری نیز برای رنو ساندرو در نظر گرفته شده که گیربکس 5 سرعته دستی روی آن نصب شده و می‌تواند حداکثر 78 اسب بخار را تولید کند.

رنو ساندرو جدید در نسخه استاندارد به چهار کیسه هوا مجهز بوده و همچنین سیستم های ESC و HSA نیز روی آن قابل نصب است. قیمت رنو ساندرو 2020 در بازار برزیل حدود 12500 دلار است و نسخه استپ وی همین خودرو از 16 هزار دلار شروع می‌شود (البته دیگر استپ وی از تیپ‌های ساندرو محسوب نمی‌شود و خود مدلی دیگر به حساب می‌آید)

در پایان می‌توانید تیزر تبلیغاتی این خودرو را مشاهده کنید.

 

 

حامد محمدی

کارشناس و فعال خودرو تحلیلگر مسائل و قیمت‌ها Dr_HamedMohammadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا