Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نابود کردن فراری 304 هزار دلاری به علت واردات غیر قانونی

شاید در فضای مجازی خودروهای بسیاری را دیده باشید که توسط دولت فیلیپین به علت واردات غیر قانونی له شده‌اند. این بار یک فراری ۳۶۰ اسپایدر توسط یک بولدوزر نابود شد. این کارها به علت ترساندن قاچاقچیان و جلوگیری از واردات غیرقانونی اتومبیل است .

دولت فیلیپین مواضع سخت‌گیرانه‌ای در قبال جرم و جنایت دارد، که شامل واردات غیرقانونی خودرو به این کشور هم می‌شود. اما دلیل قاچاق بیش از حد خودرو به این کشور تعرفه بالای واردات و هزینه و مالیات بسیار سنگین است. این مالیات ها البته بسیار بالا هستند و واردات بسیار منظم است. برخی تحقیقات به ما می‌گویند برای دریافت خودروی وارداتی به فیلیپین، حدود 40٪ عوارض گمرکی وجود دارد، سپس حدود 10٪ مالیات فدرال و سپس یک مالیات دیگر براساس تعداد سیلندرهای موجود در موتور خودرو وجود دارد که می‌تواند در هر نقطه از 15-100درصد باشد.

در سال‌های اخیر شاهد تخریب خودروهای غیرقانونی زیادی توسط دولت فیلیپین بوده‌ایم. مدل‌های مختلفی از مرسدس بنز و پورشه از خودروهایی بوده‌اند که در سری‌های  قبلی نابود شده بودند، اما این اولین بار است که این تخریب فقط شامل یک خودروی تنها می‌شود و این قدر بازتاب پیدا می‌کند.

البته تحقیقات نشان می‌دهد که این عمل دولت فیلیپین در طی این چند سال بازتاب منفی داشته و هر ساله شاهد افزایش این تخریب‌ها و نتیجه معکوس بوده‌ایم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.