Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

معرفی 6 ماشین بازی برتر2019 مخصوص کنسول ها و کامپیوتر

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که عاشق بازی‌های کامپیوتری و به‌خصوص، بازی‌های جذاب ماشین و مسابقات به این سبک هستید، می‌توانید در سال 2019، انتخاب‌های زیادی بسته به نوع کنسولی که دارید، داشته باشید و حس هیجان و جذابیت رانندگی با بهترین خودروهای دنیا را، در دنیای مجازی تجربه کنید.

اگرچه هر یک از بازی‌هایی که توسط شرکت‌های مختلف تولید می‌شوند، هدف خاصی را مانند فرمول یک، مسابقات آنلاین، ساده و روتین بودن بازی و این‌طور موارد دنبال می‌کنند اما می‌توان گفت که اکثر این بازی‌ها، با گرافیک بالایی عرضه‌شده و جذابیت فوق‌العاده‌ای را برای عاشقان این سبک از بازی‌ها، ایجاد می‌کنند.

با چرخان باشید تا با بهترین بازی‌هایی که برای کنسول‌های متفاوتی مانند Xbox One،PS4 و یا حتی پلتفرم PC، وجوددارند بیشتر آشنا شده و آن‌ها را بهتر بشناسید.

بازی: GT Sport

بهترین دستگاه برای این بازی: PS4

هنگامی‌که برای اولین بار، بازی اسپرت گرن توریسمو، وارد دنیای مجازی شد اگرچه یک بازی خوب محسوب می‌شد اما نمی‌شد نام یک بازی عالی را روی آن گذاشت. در آن بازی، می‌توانست خودروهای بیشتر، چالش‌های تک‌نفره بیشتر و جذاب‌تر و بسیاری از موارد هیجان‌انگیز بیشتری باشد که یک ماشین بازی را منحصربه‌فرد می‌کنند. باگذشت چندین ماه پس از انتشار اولیه و ارائه به‌روزرسانی‌های جدید، تبدیل به یک بازی گسترده از هر نظر شد که یک نفر می‌تواند در عمرش بازی کرده باشد.

اگر یک دستگاه PS4 داشته و تلویزیون باکیفیت 4K هم دارید که چه‌بهتر. این می‌تواند یک بازی ایده آل با خودروهای فرمول یکی برای شما باشد که در به‌روزرسانی‌های جدید، هندلینگ خودروها نیز تا حد قابل‌توجهی افزایش پیداکرده و حس بسیار خوبی به شما القا می‌کند. درست مخالف بازی‌های دیگر، این بازی، دارای جامعه آنلاین عالی است که شما با عضو شدن در آن‌ها می‌توانید مهارت‌های رانندگی خود را به رخ دیگران بکشید.

بازی: Forza Horizon 4

بهترین دستگاه برای این بازی: Xbox One

بدون هیچ شک و تردیدی می‌توان گفت که فورزا هاریزن 4، یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای در زمینه خودرو است که شما می‌توانید آن را خریداری کنید. در این بازی، به‌جای شرایط و مسیرهای کنترل‌شده‌ای که ممکن است دربازی‌های دیگر پیدا شود، شما می‌توانید شور و هیجان رانندگی خود را در جاده‌های باز کشور بریتانیا با عجیب ترین، جذاب‌ترین و قدرتمندترین خودروهای دنیا، تجربه کنید.

می‌توان این بازی ماشینی را از زمان رونمایی Need For Speed تاکنون، بهترین بازی با جاده‌های باز دانست که وجود داشته است. تنها مشکل این بازی جذاب این است که بازی انحصاری Xbox بوده و برای کنسول‌های Xbox One و Xbox One X موجود است.

بازی: Dirty Rally 2

توضیح: بهترین بازی برای عاشقان آفرود

بهترین دستگاه برای این بازی: PS4,Xbox One و PC

اگرچه نمی‌توان گرافیک این بازی را با بازی مانند فورزا مقایسه کرد اما بدون شک می‌توان آن را یکی از بهترین بازی‌های رالی دانست که درون خود، مسابقات جذاب آفرود سواری را نیز جای‌داده است. هنگامی‌که شما این بازی را باکیفیت 4K اجرا کنید، می‌توانید گرافیک عالی را از طرف ای نبازی شاهد باشید.

اگرچه وارد شدن و اجرای این بازی کمی حوصله می‌خواهد اما می‌توان این اطمینان را داشت که اگر وارد DR2 شوید و آن را بازی کنید، این بازی شمارا جذب خود خواهد کرد.

بازی:F1 2019

بهترین دستگاه برای این بازی: Xbox One,PS4 و PC

بازی جذاب و عالی F1 2019، می‌تواند عاشقانی که هیجان رانندگی را تنها در خودروهای پرسرعت و پرسروصدای فرمول یک حس می‌کنند را شیفته خودکرده و با مسابقات جذابی مانند مسابقات GP اتریش و دیگر مسابقات، شمارا محو خود کند.

کافی است برند موردعلاقه خود در این بازی را مشخص کرده و تصمیم بگیرید که می‌خواهید با خودروهای جذاب و قدرتمند فراری، رقیبانتان را کنار بزنید یا دیگر برندها.

بازی:Project Cars 2

بهترین دستگاه برای این بازی:PS4,Xbox One

با نگاهی به مسابقات GT Sport، این بازی را نیز می‌توان یک بازی خیره‌کننده دیگر در مسابقات ماشینی دانست. اگرچه در این بازی، می‌توان کمبود مسابقات گرن توریسمو اسپرت را حس کرد اما Project Cars 2، شما را با طیف وسیعی از خودروها همراهی خواهد کرد. از خودروهای قدیمی بی ام و گرفته تا خودروهای کلاسیکی مانند خودروی معروف تویوتا GT One. پس اگر شما یک طرفدار برای مسابقات مدرن-کلاسیک هستید، در انتخاب این بازی شک نکنید.

در این بازی، همچنین شما می‌توانید با گستره مناسبی از جاده‌های مخصوص مسابقه روبرو شده و انتخاب بازی آنلاین در کنار حالت تک‌نفره نیز وجود دارد. یکی دیگر از خوبی‌های این بازی، موجود بودن بر روی هر دو کنسول سونی و مایکروسافت است.

بازی: Assetto Corsa

بهترین دستگاه برای این بازی: PS4,Xbox One

اگرچه ممکن است بازی آستو کورسا نتواند آن گرافیکی را که در دیگر بازی‌های این فهرست قرار دارد به شما ارائه دهد اما گیم پلی این بازی، به‌خوبی می‌تواند جبران نمایش گرافیکی خود را انجام دهد. می‌توان گفت که این بازی، در هر خودرویی که شما با آن رانندگی می‌کنید، هندلینگ فوق‌العاده بالایی را با جزئیات عالی ارائه داده و به شما این احساس را می‌دهد که انگار داخل خود یک ماشین مسابقه‌ای در حال رانندگی هستید.

اگرچه این بازی با همان کنترلرهای خود کنسول ها جذابیت خود را دارد اما اگر پدال گاز و فرمان برای بازی کردن دارید، هیجان این بازی را برای خود چندین برابر خواهید کرد. همچنین با وجود این که این ماشین بازی از یک استودیوی کوچک بازی‌سازی ظهور کرده است اما به‌روزرسانی‌های متنوع و خوبی از سوی این استودیو، ارائه می‌شود. پس باوجود کمتر بودن گرافیک، خودروها و جاده‌ها در این بازی نسبت به دیگر بازی‌های لیست، برای یک رانندگی خالص و جذاب، سراغ Assetto Corsa بروید.

بازی که به‌زودی ورود پیدا خواهد کرد خواهد شد:

بازی: Assetto Corsa:Competizione

دستگاهی که این بازی، برروی آن ارائه می‌شود: PC

بله، این بار نیز این بازی جذاب با گرافیک بالاتر، شرایط آب و هوایی پویا در هنگام شب و روز به صورت جذاب‌تر و اضافه شدن خودروها و مسابقاتی که به هرچه جذاب‌تر شدن این بازی کمک می‌کنند، ظاهر خواهد شد. آستو کورسا جدید قرار است تا پایان سال 2019 و برای پلتفرم PC رونمایی و عرضه شود.

منبع carmagazine
1 نظر
  1. پارسا می گوید

    پس NFS payback کجاست؟!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.