Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بررسی فنی وضعیت قطعات و هزینه نگهداری میتسوبیشی اوتلندر

یکی از خودروهایی که می‌تواند به عنوان یک شاسی‎بلند با کیفیت مورد استفاده قرار گیرد خودروی میتسوبیشی اوتلندر است. خوشبختانه واردات این خودروها تا اوایل سال ۲۰۱۹ ادامه داشته و در حال حاضر جدیدترین مدل‌های این خودرو هم در بازار وجود دارد. این یعنی دارندگان خودرو برای تأمین قطعات اوتلندر دردسر چندانی نخواهند داشت و به راحتی می‌توانند به لطف شرکت آرین خودرو تجهیزات مورد نیاز خود را پیدا کنند.

اما اگر شما به فکر خرید میتسوبیشی اوتلندر هستید و در مورد قطعات و هزینه نگهداری آن نگران هستید در این مطلب به بررسی این موضوع به طور کامل خواهیم پرداخت.

میتسوبیشی اوتلندر کیفیت ساخت بالایی دارد

در بخش ابتدایی بررسی وضعیت تأمین قطعات و هزینه نگهداری می‌توانیم به کیفیت ساخت بالای میتسوبیشی اوتلندر استناد کنیم و از آن به عنوان یک نکته مهم در کاهش هزینه نگهداری خودرو و کاهش نیاز به قطعات در آن اشاره کنیم. در این خودرو اگرچه طراحی بخش داخلی به زیبایی خودروهای فانتزی امروزی نیست اما با استحکام به بخش داخلی و استحکام بدنه خودرو بسیار خوب است و نشان می‌دهد که خودرو نیاز به شرایط نگهداری پیچیده‌ای ندارد. پس اگر شما بتوانید به شکل مناسب و استاندارد از این خودرو استفاده کنید می‌توانید اطمینان داشته باشید که در کوتاه مدت نیازی به هزینه برای نگهداری و خرید قطعه در این خودرو نخواهید داشت و بیشتر هزینه شما شامل هزینه نگهداری میتسوبیشی اوتلندر است.

نسخه‌های جدید خودرو در بازار وجود دارد

خوشبختانه شرکت آرین موتور توانایی خوبی در واردات این خودروها از خود نشان داده و در حال حاضر ما با نمونه‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ این خودروها در بازار مواجه هستیم. این نشان می‌دهد که ما در زمینه پیدا کردن قطعه برای این خودرو محدودیتی نخواهیم داشت و خدمات پس از فروش شرکت آرین موتور می‌تواند به ما در تأمین قطعات این خودرو کمک کند. اما نکته جالب‌تر و جذاب‌تر این است که هم در فروشگاه‌های عرضه مستقیم در سطح بازار و هم در قسمت خرید و فروش قطعات میتسوبیشی اوتلندر در سایت دیوار شما می‌توانید قطعات نو و کارکرده خودرو را به راحتی و با کمترین دردسر ممکن پیدا کنید.

برخی از هزینه‌های مصرفی نگهداری خودرو

اما اگر در مورد هزینه نگهداری خودروی میتسوبیشی اوتلندر نگران هستید در این مرحله به بررسی برخی از هزینه‌های خود را خواهیم پرداخت تا اطلاعات شما بهتر و مناسب‌تر باشد. با توجه به اینکه شما می‌توانید از این خودرو در مسیرهای آفرود استفاده کنید در وهله اول باید هزینه تعویض لاستیک خودرو را در نظر بگیرید. برای لاستیک پیرلی مبلغی در حدود ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، برای لاستیک‌نکسن ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، برای لاستیک کومهو در حدود ۴ میلیون تومان، و برای لاستیک دانلوپ در حدود ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان باید در نظر بگیرید.

اگر به فکر تعویض لنت خودرو باشید برای لنت عقب خودرو ۳۸۰ هزار تومان و برای لنت جلو هم ۳۹۰ هزار تومان کفایت می‌کند. هزینه تهیه شمع برای این خودرو هم در حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان برای شما هزینه خواهد داشت.

اما بخش دیگر عرضه هزینه نگهداری و هزینه مواد مصرفی میتسوبیشی اوتلندر مربوط به تعویض روغن خودرو است. شما برای تعویض روغن موتور خودرو می‌توانید از برند توتال و با قیمتی در حدود ۴۶۰ هزار تومان برای هر ۴ لیتر، از برند الف با قیمت ۳۶۰ هزار تومان برای هر ۴ لیتر یا از برندهای دیگر مانند روغن موتور بهران استفاده کنید. قیمت روغن گیربکس این خودروها به ازای هر لیتر بین ۱۲۰ تا ۲۰۰ هزار تومان متغیر است و قیمت روغن هیدرولیک آنها هم به ازای هر لیتر از ۱۳۰ تا ۲۵۰ هزار تومان تغییر می‌کند.

با توجه به این که این خودروها وارداتی هستند و در چند وقت اخیر قیمت آنها به شدت تحت تأثیر تغییرات نرخ ارز و شرایط واردات خودرو قرار گرفته نمی‌توانیم به طور قطع در مورد آینه‌ها یا چراغ‌ها یا سایر قسمت‎های بدنه خودرو اظهارنظر کنیم و معمولاً قیمت ثابتی برای آنها وجود ندارد. اما در هر صورت با توجه به اینکه قیمت میتسوبیشی اوتلندر مدل۲۰۱۷  در حدود ۷۰۰ میلیون تومان است طبیعی است که قیمت این قطعات هم بالا باشد و ما با رقم‌های عجیب و غریبی مواجه باشیم. شما می‌توانید در بررسی‌های خود موارد دیگری مانند هزینه مصرف سوخت و هزینه سرویس و آچار کشی خودرو را هم در نظر بگیرید که معمولاً در مورد خودروهای آفرودی هزینه بردار است.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.