مکمل بنزین
گوناگونخبر

نقشه راه بزرگ مازراتی برای خودروهای جدید و جذاب!

در سال 2018، شرکت ایتالیایی مازراتی تایید کرد که در حال برنامه‌ریزی برای معرفی تعدادی مدل جدید و بازطراحی شده است که تا پایان سال 2022 آن‌ها را به بازار عرضه خواهد کرد.

در این مدل‌های جدیدی که مازراتی می‌خواهد آن‌ها را به بازار عرضه کرده و توان مهندسی و قدرت غرش موتورهایش را به رخ رقیبان بکشد، می‌توان شاهد نسخه‌های جدیدی از مدل لوانته و کواتروپورته به همراه یک کراس اوور کاملاً جدید در کنار آن‌ها بود. این شرکت همچنین قول داده است که خودروی موسوم به آلفیری (Alfieri) خود را که از سال 2014 در مورد آن صحبت کرده بود را نیز در جریان این معرفی‌های پیش رو، به رسانه‌های جهان نشان خواهد داد.

با نگاهی به نقشه معرفی خودرویی که مازراتی برای ما تدارک دیده است، می‌توانیم شاهد رونمایی از خودروهای اسپرت و دیگر مدل‌های جدیدی باشیم که قرار است به خط تولید این شرکت اضافه شوند.

سال 2020 میلادی، جهان شاهد رونمایی از نسخه‌های فیس لیفت از خودروهای جذاب و اصیل لوانته (Levante)، گیبلی (Ghibli) و کواتروپورته خواهد بود. البته هنوز هیچ اطلاع دقیقی از اینکه باید منتظر چه خودروهایی و با چه طراحی و شکل و شمایلی باشیم به میان نیامده است؛ اما ازآنجایی‌که بیشتر این محصولات جدید، قرار است تنها یک بازطراحی از مدل قبلی باشند پس نباید انتظار تغییرات بسیار گسترده و با طراحی کاملاً متفاوت از نسخه‌های قبلی را داشت.

یک سال پس‌ازاین معرفی اولیه و در سال 2021، مازراتی قرار است خودروی به‌اصطلاح D-UV خود را رونمایی کند. خودرویی که یک کراس اوور با اندازه متوسط بوده، زیرمجموعه‌ای از لوانته محسوب شده و قرار است با موتور الکتریکی، وارد گوی رقابت‌ها شود.

در سال 2021، همچنین یک نسخه کانورتیبل از خودروی اسپرت این شرکت که درون کابین آن، بیشتر امکانات و روکش‌های صندلی، بارنگ سفید طراحی‌شده‌اند نیز رونمایی خواهد شد. جالب‌تر از آن اینکه، این شرکت قرار است در این برنامه رونمایی گسترده خود، یک نسخه جدید گرن توریسمو را نیز به جهان معرفی کند.

اما یک سال پس‌ازآن و در سال 2022، این شرکت ایتالیایی، قرار است مدل جدید گرن کابریو را در کنار یک نسخه با طراحی‌شده از کواتروپورته، به نمایش درآورد. دو خودروی جدیدی که هردوی آن‌ها در نسخه‌های الکتریکی نیز آماده عرضه و فروش خواهند بود. همچنین طبق گفته‌های فیات کرایسلر (FCA)، شرکت مادر مازراتی، با مقداری تأخیر، قرار است معرفی نسل آتی لوانته تا سال 2023 به تعویق بیفتد.

با نگاهی کلی به‌تمامی خودروهای جدید و مدل‌های بازطراحی شه این شرکت که در نقشه راه آن موجود است، می‌توانیم متوجه اهمیت دادن مازراتی به خودروهای برقی و کلاس محبوب و پرفروش کراس اوور شویم. کلاسی که این روزها، تب‌وتاب بسیار زیادی در جهان برای خرید آن‌ها وجود دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا