مکمل بنزین
گوناگونخبر

لندکروز هریتیج؛کم آپشن ولی گران!

تویوتا خیلی قبل‌تر از نگارش این مطلب، قیمت بسیاری از خودروهای مدل 2020 خود را اعلام کرده بود. خودروهایی مانند فوررانر، یاریس و حتی نسخه 86 هاکن (Hakone) که هر یک برای سال 2020 مدل خورده‌اند.

اما در همین روزهای اخیر، این شرکت پرکار ژاپنی، قیمت یک نسخه خاص از خودروی شاسی‌بلند محبوب و جذابش را بانام لند کروز هریتیج را نیز اعلام کرد. لند کروز هریتیج، در همین سال 2019 و در جریان موتورشو شیکاگو معرفی رسمی شد و تویوتا برای مشتریان این نسخه خاص از لند کروز، قیمت نسبتآ بالای 87,654 دلاری (1,395 دلار نیز برای ارسال خودرو اضافه خواهد شد) را در نظر گرفته است.

آنچه قرار است روی این نسخه خاص از لند کروز، توجه ما را به خود جلب کند، درواقع به مناسبت 60 ساله شدن این شاسی‌بلند ژاپنی و داشتن تاریخچه‌ای غنی از کیفیت و سرعت، خواهد بود. در این بسته جدید برای لند کروز، می‌توانیم رینگ‌های 18 اینچی BBS، قسمت‌های کرومی شکل تیره‌تر برای چراغ‌های مه شکن و چراغ‌های عقب، داشتن سایه‌های مشکی‌رنگ در جلوپنجره و تعدادی جزئیات کوچک ظاهری دیگر که هر یک برای خاص شدن این نسخه از لند کروز، تدارک دیده‌شده‌اند. همچنین، لند کروز هریتیج تنها در دورنگ مشکی متالیک و رنگ صدفی تولید خواهد شد.

در درون کابین این شاسی‌بلند، می‌توانیم شاهد روکش‌های صندلی مشکی‌رنگ از جنس چرم باشیم که بارنگ‌های دوخته شد برنزی، برای هرچه جذاب‌تر شدنشان، تزئین شده‌اند؛ اما درست مخالف لند کروز معمولی، در این نسخه می‌توانیم شاهد چنین دوخت و دوز های تزئینی در ردیف سوم خودرو نیز باشیم. یک آپشن دیگری نیز که برای صندلی‌های ردیف عقب تدارک دیده‌شده، سیستم صفحه‌نمایش سرگرمی است که باقیمت 2,220 دلار، قابلیت اضافه شدن به این نسخه از لند کروز را دارد.

در بحث مکانیکی و فنی اما تغییری را نمی‌توان نسبت به نسخه معمولی مشاهده کرد. همان موتور قدرتمند 5.7 لیتری 8 سیلندر که توانایی تولید 381 اسب بخار (284 کیلووات) قدرت را داشته و این قدرت را از طریق یک جعبه‌دنده 8 سرعته خودکار به چهارچرخ خودرو (4WD) منتقل می‌کند، در این نسخه خاص نیز دیده می‌شود.

تویوتا لند کروز نسخه هریتیج اگرچه آپشن های چندان زیادی برای خریداران خود ندارد، اما قیمت به نسبت بالایی داشته و قرار است در همین تابستان و در تعداد محدود تنها 1,200 دستگاه، به تولید برسد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا