مکمل بنزین
گوناگونخبر

رضوانی تانک 2020 این هفته رونمایی می‌شود

برای اولین بار خرداد گذشته رضوانی تانک 2020 خبرساز شد و حالا مسئولان این کمپانی اعلام کرده‌اند در کمتر از یک هفته آینده این شاسی‌بلند را رونمایی خواهند کرد. پایه شاسی این خودرو مانند مدلهای قبلی از جیپ رانگلر JK گرفته نشده است و از سری JL الهام گرفته و هیچ شباهتی به مدلهای قبلی ندارد.

از تصاویر تیزری منتشر شده می‌توان متوجه خطوط و طراحی جدید بر روی کاپوت رضوانی تانک 2020 شد که دلیلی بر قدرت بالای این خودرو هست. بنا به گزارشهای منتشر شده رضوانی تانک 2020 مجهز به پیشرانه 8 سیلندر سوپرشارژ 6.2 لیتری برگرفته شده از دوج چلنجر SRT دیمون هست و حتی قوی‌تر از آن است که در حالت عادی 840 اسب بخار چلنجر تولید می‌کند ولی تانک 2020 رضوانی می‌تواند به راحتی 1000 اسب بخار قدرت خروجی داشته باشد که تبدیل به یکی از قوی‌ترین شاسی‌بلندهای ساخته شده تا به امروز در دنیای خودروسازی است.

به احتمال زیاد از رضوانی تانک 2020 نسخه ارتشی آن هم برای رقابت با دیگر خودروسازان ساخته خواهد شد که یک درجه عملکرد بهتر و ایمن‌تری دارد. به علاوه مسئولان رضوانی اعلام کرده‌اند که این مدل جدید یکی از بهترین‌ها در مسابقات آفرود خواهد بود و بدون شک رقیبی در میدان نخواهد داشت.

رضوانی تانک 2020 اواسط زمستان امسال به بازار وارد می‌شود و خریداران و متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند در حال حاضر با پیش پرداخت 2500 دلار آمریکا صاحب تانک 2020 شوند. حدود قیمت‌ها می‌تواند مابین 165 الی 295 هزار دلار باشد که گرانترین آن متعلق به نسخه نظامی ضد گلوله خواهد بود. نظر شما درباره محصولات رضوانی در بازار جهانی چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا