مکمل بنزین
گوناگونخبر

همکاری ولوو و گوگل برای نسل بعدی سیستم‌های صفحه نمایش خودرو

قرار است به زودی نسخه تمام برقی ولوو XC40 وارد بازار جهانی شود ولی هنوز دست اندرکاران این کارخانه زمان ورود به بازار این مدل را به طور رسمی اعلام نکرده‌اند. امروزه بسیاری از خودروسازان سعی می‌کنند تا از به روزترین تکنولوژیها مانند استفاده از اندروید گوگل برای سیستم سرگرمی و اطلاعات است.

سیستم اندروید خودروها می‌تواند تلفن همراه مالکان خودرو را به سادگی متصل کند و راننده در حین رانندگی به می‌تواند دسترسی به اپلیکیشن‌های مورد علاقه‌اش داشته باشد. به تازگی کمپانی سوئدی ولوو اعلام کرد که این خودروسازی برای خودروی تمام برقی XC40 سیستم سرگرمی و اطلاعات گوگل را در نظر گرفته است. همکاری این دو کمپانی به دلیل سابقه طولانی خود جای تعجبی ندارد و هر دو نیز کار بر روی سیستم ارتقا یافته سرگرمی و اطلاعات را تایید کرده‌اند.

قرار است پلتفرم اندرویدی خودروی مذکور پیشرفته‌تر و کار با آن راحت‌تر و تنها مخصوص به خودروهای ولوو باشد. این ابزار جدید قرار است به طور خودکار همزمان با وصل شدن به اینترنت به روز رسانی شود و بهتر شود. همین امر باعث شده برند ولوو در میان خودروسازان در این بخش پیشرو باشد. انتظار می‌رود سیستم سرگرمی و اطلاعات جدید برای ولوو XC40 پرچمدار در میان سیستم‌های موجود در بازار باشد.

رئیس بخش تکنولوژی خودروهای ولوو، هنریک گرین، در مصاحبه مطبوعاتی خود اظهار داشته که این تکنولوژی به روز به راحتی می‌تواند تلفن همراه را به سیستم متصل کند و هر روز خود را آپدیت کند و بهترین ویژگیها را در اختیار سرنشینان این خودروی برقی فراهم کند. نظر شما درباره سیستم‌های سرگرمی و اطلاعات موجود در خودروهای بازار چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا