مکمل بنزین
خبرداخلی

بازار خودروهای چینی پر از خالی و حضور تک ستاره‌ای به نام جک!

بازار خودروهای چینی با گرانی و میلیاردی شدن بازار خودروهای خارجی از برندهای معتبر جهانی، به انتخاب اصلی بسیاری از خانواده‌های ایرانی تبدیل شده و البته شرکت‌های خودروساز نیز از این اتفاق کمال استفاده یا می‌توان گفت بعضا سو استفاده را داشتند.

به گزارش چرخان، بازار خودروهای چینی به شدت در گیر و دار اتفاقاتی است که معیارهای گوناگونی روی آن موثر بوده و البته در این بین بعضی از برندهای بی اصالت و البته بی کیفیت در آن جولان می‌دهند! بسیاری از این برندها که قبل از این حتی با قیمت‌های زیر 100 میلیون تومان نیز مشتری خاصی برایشان وجود نداشت ولی حالا به دلیل تحریم‌ها و اتفاقات این چنینی عملا دم از قیمت‌های بالای 300 میلیون تومان می‌زنند که به هیچ وجه ارزشمند نیستند.

اما در این بین بعضی از محصولات چینی هنوز در کشورمان تولید و به مشتریان عرضه می‌شود که از جمله آن می‌توان به سری محصولات خانواده جک اشاره کرد که توسط کرمان موتور به بازار عرضه می‌شود. این برند که توانسته کیفیت خوبی از محصولات چینی را به مشتریان عرضه کند و رضایت نسبی مشتریان را جلب نماید ولی بدیهی است حضور بعضی از برندهای تازه وارد که حتی در کشور چین بازار قابل توجهی ندارند، باعث شده تا مردم نگاه خوبی نسبت به برندهای خوبی مثل جک نداشته باشند.

گفتنی است که کرمان موتور به تازگی در حال برنامه‌ریزی برای ارائه محصولات جدید از این برند بوده و طی روزهای آتی خبرهای داغی از محصول جدید جک منتشر خواهد شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا