مکمل بنزین
برگزیده‌هاشرایط فروش

شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت حاشیه بازار (19مرداد 98)

بازار محصولات ایران‌خودرو که با فروش‌های فوری این شرکت در بهار 98 وضعیت متعادلی را پشت سر می‌گذراند، در تیر و مرداد وضعیت متفاوتی را تجربه کرده و با توقف فعالیت‌های این شرکت، کمی روند صعودی به خود گرفت. حالا این گروه خودروساز برای دومین بار طی هفته گذشته، اقدام به فروش فوری محصولاتش کرده است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرد که مشتریان متقاضی محصولات این شرکت می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت، سفارش خود را برای 4 خودروی ارائه شده ثبت نمایند. قیمت اعلامی برای این محصولات با توجه به قیمت بازار آزاد بوده و خبری از تسهیلات 10 درصدی ارائه شده در شرایط فروش قبلی نیست.

پژو 207 صندوقدار ایران‌خودرواین شرایط فروش ایران‌خودرو از ساعت 11 صبح روز شنبه 19 مرداد 98 آغاز خواهد شد و تا زمان تکمیل ظرفیت محصولات ارائه شده ادامه خواهد داشت. همچنین شرایط خاصی برای این شرایط فروش در نظر گرفته شده است که در ادامه جزئیات آن را مشاهده می‌کنید.

خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش فوری:

  • اولین خودروی این شرایط فروش، دنا پلاس در رنگ‌های مشکی، سفید، نقره‌ای، خاکستری متالیک و آبی کبود قابل عرضه بوده و قیمت تعیین شده برای آن 110 میلیون و 934 هزار تومان است.
  • دومین خودروی این شرایط فروش، پژو 405 اس ال ایکس در رنگ‌های مشکی، سفید، خاکستری متالیک و نقره ای بوده و قیمت تعیین شده برای آن 67 میلیون و 888 هزار تومان است.
  • سومین خودروی این شرایط فروش، پژو پارس تی یو5 در رنگ‌های مشکی، سفید، خاکستری و نقره‌ای بوده و قیمت تعیین شده برای این خودرو 84 میلیون و 718 هزار تومان است.
  • چهارمین خودروی این شرایط فروش، پژو 206 صندوقدار در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، آبی کاسپین، گیلاسی و نقره‌ای بوده که قیمت حاشیه بازار این خودرو نیز 80 میلیون و 213 هزار تومان است.

ایران‌خودروهمچنین وعده داده که در هفته‌های آینده طیف عظیمی از محصولات باقیمانده در پارکینگ خودرو را به بازار عرضه خواهد کرد و بخش مهمی از تعهدات قبلی خود را ایفا خواهد نمود. در ادامه جزئیات قوانین مربوط به این شرایط فروش را می‌خوانید:

فروش خودروهای کارکرده ایران‌خودرو گرانی خودرو محصولات ایران‌خودرو تورم خودروشرایط اعلامی برای فروش فوری محصولات ایران‌خودرو

  • مدل تحویلی تمام خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش متعلق به سال 98 خواهد بود.
  • هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود و بدیهی است امکان ثبت نام برای مشتریانی که در طرح‌های روز قبل شرکت داشتند، وجود نخواهد داشت.
  • همانند طرح‌های قبلی، ظرفیت تعیین شده برای این فروش فوری محدود بوده و طبیعتا به محض اتمام ظرفیت، سایت ثبت نام بسته خواهد شد.
  • مشتریان متقاضی خرید در این طرح فروش می توانند بسته به نیاز از شرایط ویژه خرید کارت طلایی تک ستاره این شرکت نیز بهره مند شوند.
  • مشتریانی که در ماه‌های اخیر اقدام به خرید محصولات این شرکت کرده اند، امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.
  • تمامی سفارشات از طریق سایت فروش رسمی این شرکت قابل ثبت خواهد بود.
  • بدیهی است که همانند طرح‌های قبلی این شرکت، امکان ثبت نام افراد زیر 18 سال فراهم نخواهد بود.
  • کلیه ثبت نام کنندگان در این طرح بایستی دارای گواهینامه باشند. در غیر این صورت امکان تحویل خودرو میسر نخواهد بود.
  • در صورت مغایرت شرایط افراد با مفاد این شرایط فروش، پول مشتری عینا مسترد خواهد شد و قرارداد به صورت یکساله فسخ خواهد شد.
  • با توجه به هماهنگی‌های انجام شده توسط دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا، از این پس آن دسته از مشتریانی که در 18 ماه گذشته از شرایط فروش این دو شرکت استفاده کرده‌اند و اقدام به خرید خودرو کرده باشند، امکان خرید نخواهند داشت و در صورت عدم رعایت این بند به هیچ وجه خودرویی تحویل داده نخواهد شد.

همچنین گفتنی است که رقیب دیرینه این شرکت یعنی سایپا چند وقتی است که به صورت روزانه اقدام به ارائه شرایط فروش نقد و اقساط محصولات پرطرفدارش کرده که به نظر می‎رسد ورود نهادهای ذیربط به حوزه فروش ایران‌خودرو خالی از لطف نباشد و وضعیت بازار محصولات این شرکت را بهبود ببخشد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا