مکمل بنزین
گوناگونخبر

پژو 3008 جدید، یک شاسی بلند جذاب و کاربردی!

خودروی آفرود فرانسوی، این بار قرار است با ویژگی‌هایی ظاهر شود که بتواند رقیبان خود را در این کلاس پرفروش، حیرت‌زده کند.

شرکت فرانسوی پژو، به‌تازگی یک طرح مفهومی از مدل 3008 خود را که با ظاهر جذاب و ویژگی‌های آفرودی همراه شده است را معرفی کرده است. این طرح مفهومی، بر اساس خودروی 3008 جی تی لاین، طراحی و الگوبرداری شده که دارای یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر است.

بااین‌حال، پژو در این خودرو، به‌صورت جزئی و هرچند حداقلی، مؤلفه‌هایی که برای یک خودروی آفرود نیاز بوده را اضافه کرده است. رینگ‌های فولادی 17 اینچی این خودرو در کنار صفحه‌ای که زیر قسمت جلویی آن برای جاده‌های خاکی و به‌اصطلاح آفرود، طراحی و قرار داده‌شده است، می‌توانند از پیش‌نیازهای یک مسافرت آفرود با 3008 جدید باشند.

پژو همچنین روی میله‌های آلومینیومی که به‌عنوان باربند روی این خودرو قرارگرفته‌اند، چراغ‌های LED را قرار داده است که می‌توانند برای رانندگی در جاده‌ها بدون علامت، در شب‌هنگام و در کل، جاده‌هایی که استاندارد نیستند، کمک شایانی محسوب شود.

در کنار تمام این موارد، یک چادر مخصوص مسافرتی تعبیه‌شده که روی سقف خودرو قرارگرفته و همچنین مکانی مخصوص قرار دادن دوچرخه در قسمت عقبی خودرو نیز از ویژگی‌های جدید و مسافرتی این پژوی شاسی‌بلند جدید هستند. اگرچه هنوز هم این تغییرات را نمی‌توان تغییراتی بزرگ به‌حساب آورد اما می‌توان ثابت کرد که همین تغییرات کوچک نیز می‌توانند باعث ارتقای قابلیت‌های یک خودروی کراس اوور یا شاسی‌بلند شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا