مکمل بنزین
گوناگون

چگونه ممکن است فولکس واگن سوسیس بیشتری نسبت به خودرو بفروشد؟

شاید برایتان جالب باشد بدانید که خودروسازان مطرح جهانی، غیر از خودروها و سوپر اسپرت‌هایی که هر یک ویژگی منحصربه‌فرد خود رادارند، محصولات کاملاً غیر مرتبط با این وسایل نقلیه را نیز تولید می‌کنند.

از عینک‌های آفتابی شرکت بریتانیایی مک لارن گرفته تا ظرف‌های عسل تولیدی پورشه و مبل‌هایی که شرکت لوکس ساز بنتلی تولید می‌کنند، همه و همه این نوع از محصولات را تشکیل می‌دهند.

اما دراین‌بین باید به یک نکته‌ای اشاره کرد و آن‌هم اینکه چگونه ممکن است شرکتی به بزرگی فولکس‌واگن آلمان، توانسته باشد سوسیس و کالباس بیشتری نسبت به خودروهای تولیدی‌اش به فروش برساند. بر اساس گزارشی که از سال 2017 این شرکت موجود است، فولکس‌واگن در آن سال توانسته است (6.8 میلیون) سوسیس موسوم به Currywurst را به فروش برساند.

آلمانی‌ها که حسابی روی سوسیس کالباس‌های خود حساس بوده و آن را جدی می‌گیرند، از مشتریان پروپاقرص این نوع از محصولات هستند. محصولی که فولکس‌واگن، تولید آن را در سال 1973 میلادی شروع کرده و فروش قابل‌توجهی را نیز از آن در طول این سال‌ها کسب کرده است.

این سوسیس‌های فولکس‌واگن، درست با همان کیفیتی به تولید می‌رسند که این شرکت برای خودروهای خود در نظر گرفته است. هر یک از فروشگاه‌های ویژه فروش این Currywurst ها، یک بسته 5 تایی از این سوسیس را به مشتری ارائه می‌دهد که از داخل کارخانه، بسته‌بندی‌شده‌اند.

می‌توان گفت این برای اولین بار بوده است که یک محصول جانبی از یک شرکت که بانام دیگری شناخته می‌شود، توانسته تا این حد فروش رفته و حتی از خودروهای تولیدی نیز جلو بزند. محصولی که هم نام یک برند بزرگ جهانی مانند فولکس‌واگن روی آن نقش بسته است، هم در طی حدود 47 سالی که از عمرش در این شرکت می‌گذرد بهتر و بهتر شده و هم طرفداران زیادی در خود کشور آلمان برای آن وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا