Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

5 دلیل برای این‌که جک اس5 بخریم!

7753

شرکت خودرو سازی جک یک شرکت چینی با سابقه در زمینه تولید وسایل نقیله سنگین بوده که فعایت خود را از سال 1964 میلادی در شهر آنهوی آغاز کرد و از سال 2007 این خودروساز موفق به کسب مجوز تولید خودروهای سواری از دولت چین شده است.

این شرکت پیش از این در جهت بهبود و توسعه محصولاتش همکاری طولانی مدتی را با کمپانی هیوندای کره جنوبی تجربه کرده است. خودروی اس 5 در سال 2013 رسما معرفی شد و شباهت بسیار زیادی به هیوندای IX35 دارد که البته یک کپی غیر قانونی نیست بلکه پروژه ساخت آن بر مبنای توافق‌نامه صورت گرفته بین هیوندای و جک پایه ریزی شده است.

اما چرا جک اس5 بخریم؟!

jacS5_review03

1-ظاهر زیبا

Jac S5 یک شاسی بلند شهری دیفرانسیل جلو است و ظاهری بسیار زیبا دارد. نمای جلو اس5 کاملا شبیه هیوندای IX35 بوده و نمای پشتی آن از کراس‌اوورهای آئودی کپی برداری شده است، حتی چراغ‌های عقب این خودرو همانند آئودی در هنکام ترمز کردن از دو مربع کوچک تشکیل می‌شود.

المان های داخلی این خودرو بشدت زیبا و در حد یک شاسی بلند خوب چینی طراحی شده است. مواد بکار رفته در جلو داشبورد آن از کیفیت خوبی برخوردار بوده و با سایر خودروهای چینی بسیار متفاوت است. طراحی داخلی آن نیز بطور واضحی از هیوندای IX35 الگو برداری شده است.

به طور کلی جک اس5 دارای ظاهری جذاب و مدرن بوده که می‌تواند هر خریداری را به خود جذب کند.

3302

2-موتور پر قدرت

اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اس5، موتور4 سیلندر 2 لیتری توربوشار آن است که با استفاده از 16 سوپاپ و سیستم DOHC می‌تواند قدرتی معادل 174 اسب بخار و گشتاوری برابر 235 نیوتن متر تولید کند. این ارقام تا حد زیادی شبیه کیا اسپورتیج و هیوندای IX35 بوده و یک حسن بزرگ برای این خودرو محسوب می شود. هم‌چنین این خود رو از یک گیربکس 6 سرعته دستی یا یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه بهره می‌برد، که هر دو عملکرد قابل قبولی را ارائه می دهند. لازم به ذکر است که اس5 دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است که مزیت دیگری برای این خودرو محسوب می‌شود.

به طور کلی موتور قدرتمند توربو شارژ، آلایندگی کم و گیربکس با عملکرد مناسب می‌تواند نظر مشتریان را به خود جلب کند.

333

3-ایمنی و تجهیزات

اس5 دارای تجهیزات ایمنی تقریبا کاملی است. این خودرو از سیستم ضد سرقت، سیستم ISOFIX، ‌ ترمز ضدقفل ABS، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، سیستم پایداری الکترونیکی ESC، سیستم کنترل سرعت خودرو در سرپایینی HDC، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی HAC، ترمز پارک برقی EPB، سیستم کنترل فشار بر تایرها TPMS، 4 کیسه هوای جلو و جانبی و سنسور پارک جلو و عقب بهره می‌برد. همچنین اس5 آزمون‌های موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌های آمریکا (IIHS) و سازمان استانداردهای ایمنی وسایل نقلیه فدرال آمریکا (FMVSS) را با موفقیت پشت سر گذاشته است. تجهیزات ایمنی یکی از مهم‌ترین فاکتورهای مشتریان در خرید خودرو است که جک اس5 از این لحاظ وضعیت بسیار خوبی در بین خودروهای داخل کشور دارد.

3

4-راحتی و جادار بودن

این خودروی شاسی بلند دارای ابعاد مناسبی است که یک اتاق جادار و راحت را برای سرنشینان به ارمغان آورده است. فضای بار این خودرو نیز مناسب است که با قابلیت تا شدن صندلی‌های عقب این فضا برای حمل بار، افزایش پیدا خواهد کرد.

سیستم تعلیق اس5 در جلو مک فرسون و در عقب چند بازوی مستقل است که عملکرد خوبی داشته و سواری نرم و راحتی را به ارمغان می‌آورد، همچنین مواد استفاده شده در کابین و بدنه خودرو از کیفیت خوبی برخودارند که به این نرمی و راحتی کمک می‌کند.

9999

5-صرفه اقتصادی:

همه ما به خوبی می‌دانیم که به طور کلی قیمت خودرو در کشور ما بالاست! بنابراین مقایسه انجام شده در این مقاله نسبت به بازار فعلی کشور است و ارزش خرید این خودرو را نسبت به قیمت سایر محصولات موجود در بازار کشور بررسی می‌کنیم.

مدل اتوماتیک اس5 هم‌اکنون با قیمت حدود 88 میلیون تومان، و مدل دستی آن حدود 76 میلیون تومان توسط کرمان موتور به فروش می‌رسد. قیمت بازار این خودرو نیز حدود 2 تا 3 میلیون تومان از قیمت نمایندگی بیشتر است.

باتوجه به امکانات و ویژگی‌های این خودرو و مقایسه با سایر خودروهای هم رده مانند چانگان CS35، جیلی Emgrand X7، لیفان X60 و ام وی ام X33، در بازه زیر 100 میلیون تومان، جک اس5 یک انتخاب به‌صرفه، ایمن، و با کیفیت خواهد بود. 

البته اگر با ما باشید، می توانید به زودی مطلب « 5 دلیل برای آن که جک S5 نخریم » را نیز مطالعه کنید! 

665544

 

26 دیدگاه
  1. ali می گوید

    بی شک انتخاب مطمئن و درستیه
    عالیه . خیلی پرقدرت و شیک .

  2. Arash-fh می گوید

    نظرایی که قانع کننده هست رو چرا تایید نمیکنی ؟ فقط بلدی الکی یه ماشین محبوب رو تخریب کنی؟ شما تنها منتقد یا افکار منفی هستی درمورد این خودرو.برو اول سوار شو بعد داستان تخیلی بنویس

    1. محمد سعید بهمنی می گوید

      تمام نظرات تایید شده دوست عزیز، فقط نظراتی که حاوی توهین باشه منتشر نمیشه

    2. علی اسدی می گوید

      دوست عزیز در کجای مقاله فوق ما این ماشین رو تخریب کردیم؟

  3. pony car می گوید

    اگر این خودرو رو در اروپا ارزیابی کنیم صد در صد بازنده است اما باید در نظر داشت که قواعد و قوانین در ایران کاملا متفاوت است من خود به شخصه این خودرو تایید نمی کنم اما با توجه به اقبال عمومی و ظاهر زیبا و افت کمتر قیمت نسبت به سایر چینی ها برای یک خانواده انتخاب بدی نیست

  4. حمید می گوید

    ماشین خوبیه ۸۳۰۰۰ تا باهاش رفتم هر روز بهتر از دیروز

  5. طاهر می گوید

    با توجه به قیمتش ماشین خوبیه،ولی چن تا ایراد اساسی داره :یکی اینکه در دنده یک ودو گیربکس صدا میده،هنگامی که در جاده های کوهستانی و پر پیچ وخم رانندگی میکنی ترمز هاش خوب عمل نمی کنن ،کیفیت رنگش فوق العاده پایینه.

    1. mrf می گوید

      سلام اول مشکل گربکس دنده ای حل شده و گیربکس اتو نیز از بهترین نوع هستش وزمین تا آسمون فرق داره و عالیه و در ثانی کیفیت رنگ نیز خیلی بهتر شده و خط رنگ کلا عوض شده

  6. پویا می گوید

    راستش من امروز اولین باری بود که سایت شمارو دیدم و اول مطلب چرا نخریم رو خوندم بنظرم کاملا مغرضانه وبا هدف خاصی مطلب نوشته شده بودوبعدش با این مطلب بخریم روبرو شدم الان نمیدونم چی بگم ولی من حداقل۴نفرو میشناسم که اس۵دارندوخیلی هم راضی هستن واین مواردی که شما گفتینو اصلا اشاره ای نکردن خودمم باهاش رانندگی کردم بنظرم تو این وضع بازارایران وقیمت زیرصد تومن برای شاسی بلند بهترین گزینه هستش،دوستان نگن کار کرده اسپورتیج و توسان بخرین،چون اسپورتیج که تکلیفش معلومه بسیار ضعیف و اتاق بسیار تنگ خودمم حداقل ۳نمونه میشناسم که از خریدش بشدت پشیمونن توسان از اسپورتیج بهتره اما خب قیمتش از اس۵خیلی بیشتره ضمن اینکه موتورش با اینکه۲/۴لیتری از اس۵ضعیفتره حتی آپشنهاشم خیلی از اس ۵کمتره،درکل بازم میگم توماشین های زیرصدتومن بهترین انتخاب جک اس ۵،موفق وموید باشید

  7. علی خان می گوید

    سلام به همگی بچه ها خدایی بگین چطور ماشینی من اتومات شو ثبت نام کردم اولین سری هم هستم مردادماه تحویل میگیرم یک توضیح منصفانه بدیدممنون میشم

  8. ميلاد می گوید

    ماشین عالیه من دارمش واقعا راضیم و بهترین انتخابه تو این رنج

  9. امیررضا می گوید

    سلام . سایت جالبیه‌که‌من‌امشب باهاش‌برخوردم . ولی برای خرید واقعا‌بین s5 اتو و tivoli ‌گیر‌کردم .
    ممنون میشم راهنمایی‌کنین

    1. ناشناس می گوید

      منم همین مشکلو دارم. راهنمایی کنین لطفا

    2. mrf می گوید

      دوست عزیز تیوولی فقط یه برند داره و بس واما s5 تمام امکانات و امنیت یک ماشین ایده آل را برای شما به ارمغان می آورد میتوانید بررسی کنید و نتیجه بگیرید از جمله اینکه همین مقاله کامل توضیح داده گیرباکس dct یا دبل کلاچ وتهویه اتو دو کانال و ترمز پارک برقی و فرمان سروو و سنسور پارک جلو و دوربین دنده عقب و جی پی اس فعال وریگ ۱۸ با زاباس تاکیده بازاپاس چو تیوولی نداره و استاندارد یورو۵ و استاندارد ایمنی از امریکاو کنترل سرعت در شیب و کنترل ایستایی در سربالایی وشتاب ایده آل وسنسور باران ونور وگرمکن صندلی وشیشه جلو وشیشه رفلکس و …… و از همه مهمتر خدمات پس از فروش کرمان موتور با بیش از ۱۱۵ نمایندگی فعال در سراسر ایران اگر قانع نشدی بازهم توضیح میدم دوست گلم

  10. hajhmid.0691 می گوید

    به نظر بنده از آشغالهایی داخلی خیلی سر ترن

  11. افشین می گوید

    ماشین خوبی نیست Z300 از این ماشین بهتره

  12. پرهام می گوید

    فقط هایما اس ۷

  13. جابر می گوید

    سلام دوستان محترم، دو سال است جیلی x7 دارم و حدود ۴۵ هزار کیلومتر رانندگی کرده ام. واقعا راضی هستم و دلایل رضایتم قدرت بالای ماشین بویژه در سربالایی ها، هزینه کم ماشین و راحتی آن است. پسر عمویم توسان جدید دارد که با آن هم رانندگی کرده ام. چندان فرقی ندارند فقط جیلی کمی بلندتر و جادارتر است چرخ های جیلی هم بسیار بزرگتر از توسان است. از نظر شتاب کمی توسان بهتر است که البته قیمت توسان ۱۶۰ و قیمت جیلی ۱۰۵ است. دوستم جک S5 دارد. با آن هم رانندگی کرده ام. در سربالایی اصلا جک مانند جیلی نیست جیلی واقعا قدرتمند است. فکر می کنم استقبال از جک فقط به خاطر ظاهر فریبنده آن است. جیلی x7 , واقعا و واقعا با کیفیت و پرشتابتر از جک است.

  14. ناشناس می گوید

    سلام
    ثبت نام کردم تحویل فروردین ٩۶ داشت فقط ، انشاالله بعد از اینکه دستم رسید و مدتی باهاش رانندگی کردم نتیجه اش را میگزارم!

  15. ناشناس می گوید

    سلام ببینید من فقط نظر خودمو میگم و نمیخوام به هیچ عنوان ماشینی رو جلو کسی خراب کنم اما نظر شخصی بنده اینه که بله درسته که جک ماشین پراز اپشنی هست اما من تیوولی رو خیلی قبول دارم ماشین ساخت کره و گیربکسasin ژاپن طراحی زیبا و جذاب و مهم تراز اون ۷۰ درصد بدنه فولاد جک هم ماشین خیلی خوبیه اما من حسابی تحقیق کردم روی این دو ماشین و میگم تیوولی انقدر ماشین خوبیه که تا چند وقت دیگه مطمینن قیمتش بالای ۱۰۰ میرسه چنان که از قیمت ۸۳ میلیون الان شده ۹۴ میلیون تیپ الیت اما خب هر دو ماشینای بسیار خوبین اما نظر من اینه که تیوولی بهتره

  16. امیرحسین می گوید

    هر کی میخواد ماشین بخره فقط دنا ۹۵.ینی ماشینها.واقعا ایران داره پیشرفت میکنه

    1. رضا می گوید

      دمت گرم خیلی خندیدیم

  17. فرهاد می گوید

    سلام دوستان من هم این خودرواس ۵روخریدم یه مدتی هستش که دارم استفاده میکنم این ماشین روبایدباخودروهای هم ترازخودش مقایسه کنی…البته من تومنطقه آزادانزلی زندگی میکنم وهم اسپورتیج ۲۰۱۵فول داشتم وهم سانتافه ۲۰۱۴.اگه بخواییم این خودروهاروباجک مقایسه کنیم خوب مشخصه که اونهاازنظرکیفیت بالاترندولی یادتون نره که شماداریدجک اس۵روزیرصدمیلیون میخرید..ویه مشکلی که تواین خودروجک اس ۵هست اینکه یه مواردکوچک ومهم رورعایت نکردندکه اون هم مربوط به خودروسازچینی نیست به کرمان موتورربط داره یکی دوتاش رومیگم یکی سینی زیرکفی موتورکه نداره بایدخودتون حتما برای اینکه قطعات زیرموتورواتصالات آسیب نبینه بخرید ونصب کنیددومی نداشتن کروزکنترل هستش که ماشینی تواین رنج قیمت خیلی بده که این حداقلی هابااون همه آپشن که ظاهراداره نداشنه باشه

  18. دانیال می گوید

    ماشین چینی در کل به اروپایی نمیریه در ضمن سوخت زیادی مصرف میکنه

    1. محمد می گوید

      دوست عزیز میدوننستی زانتیا کی وارد ایران شد؟ سال ۲۰۰۰ و کی به خاطر ایمنی ضعیف از اروپا اخراج شد؟۱۹۹۹
      میدونی برند اصلی ال نود چیه داچیا لوگان داچیا چیه یک شرکت رومانیایی که زیر مجموعه ضعیف رنو هست که عملکردش در حد همین سایپا خودمونه و برای فروش بالاتر با برند رنو عرضه شده داچیا ساندرو داچیا داستر و….

  19. الیار می گوید

    شما یه بار میگین نخریم بهتره بعد میگین بخریم بهتره!!! آخه چرا؟؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.