مکمل بنزین
گوناگونخبر

زشت ترین خودروی بی ام و، با فیس لیفت همراه می‌شود!

پس‌ازآنکه شرکت باواریایی بی ام و، از خودروی نه‌چندان محبوب سری 5 گرن توریسمو خود پرده برداشت، خیلی‌ها از اینکه این شرکت خودروی سری 6 جی تی جدید را جایگزین آن کرده است، شگفت‌زده شده بودند.

مدل سری 6 جی تی، خودرویی است که بر پایه معماری همان سری 5 تولیدشده و یک هاچبک 5 دربی محسوب می‌شود که نتوانسته علاقه‌مندان زیادی را به سمت خود جذب کند. اگرچه سری 6 بی ام و به‌اندازه نیاکان خود، بدمنظر به نظر نمی‌رسد اما بازهم می‌توان آن را جوجه اردک زشت خودروهای خانواده بی ام و دانست.

به‌تازگی تصاویری از خودروی سری 5 جدید این شرکت منتشرشده که نشان از تغییرات جذاب در این خودرو دارد. البته نباید در این نسخه جدیدتر، انتظار تغییرات بسیار بزرگ و عمده‌ای را داشت. بااین‌حال، بی ام و، تلاش کمی برای هرچه زیباتر کردن چهره سری 6 جی تی، از خود نشان داده است.

بر اساس تصاویر، می‌توانیم تغییرات ظریفی را در قسمت جلویی خودرو مشاهده کرده و درست مانند چراغ‌های جلویی بی ام و 6 گرن توریسمو اسپرت، یک گلگیر در کنار ورودی‌های هوایی جدید و همچنین یک جلوپنجره بزرگ‌تر، در این نسخه آپدیت شده به چشم می‌خورند. در قسمت عقب خودرو نیز، تصاویر تأکید می‌کنند که سپر عقبی و قسمت پایینی صندوق‌عقب، با تغییرات کوچکی همراه شده‌اند.

مشابه نسخه سری 5 به‌روزرسانی شده، سری 6 گرن توریسمو نیز دارای یک کابین جدیدی خواهد شد که دارای یک سیستم دیجیتال الکترونیکی جدید خواهد بود.

حق انتخاب برای قلب تپنده این خودرو نیز با الگوبرداری از سری 5، شامل یک نسخه هیبرید 3 لیتری توربو 6 سیلندر خواهد شد که انتظار می‌رود قدرت ترکیبی 375 اسب بخار را به زیر پای راننده منتقل کند.

ازآنجایی‌که بی ام و سری 6 جی تی، از سال 2017 تاکنون در خط تولید و فروش این شرکت آلمانی قرار داشته پس انتظار نمی‌رود که زودتر از سال 2020، بی ام و این نسخه جدید را معرفی رسمی نماید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا