مکمل بنزین
گوناگونتماشاخانهخبر

آئودی A4 مدل 2020 با چهره‌ای جذاب و متفاوت روانه بازار می‌شود

آئودی نسل جدید A4 را با تغییرات گسترده‌ای همراه کرده است و تفاوت گسترده‌ای با مدل‌های قبلی دارد. جلو پنجره خودرو تغییر یافته و چراغ‌های جدیدی بر روی آن نصب شده‌اند. دریچه‌های کناری در پایین سپر جلو هم‌اکنون جهت‌گیری عمودی دارند و کمی تغییر یافته‌اند. چراغ‌های عقب هم بروزتر شده‌اند ولی همچنان شکلی مشابه نسل قبلی خودرو دارند.

آئودی A4 مدل 2020

مدل الرود A4 قابلیت‌های بسیاری را دارد و می‌تواند هم در عنوان یک خودرو سواری و هم به عنوان یک شاسی بلند عمل کند. مدل آئودی A4 الرود با تغییرات کمی در ظاهر بیرونی همراه شده و فاصله کف خودرو با زمین نیز حدود ۳/۵ سانتی‌متر افزایش یافته است. مدل‌های آئودی A4 در تیپ‌های مختلف طراحی بیرونی از جمله پایه، پیشرفته و اس لاین عرضه می‌شوند و رنگ جدید خاکستری Terra هم به مجموعه رنگ‌های پیشنهادی اضافه خواهد شد. داخل خودرو هم چیزی خاصی اضافه نشده، هرچند این خودرو با فناوری پیشرفته MMI در صفحه‌نمایش لمسی بزرگ ۱۰/۱ اینچی قابل دسترسی است.

آئودی A4 مدل 2020

همانند بسیاری از خودروهای جدید آئودی A4 را هم به موتور الکتریکی مجهز کرده است در بازارهای اروپایی، آئودی ۶ پیشرانه توربوشارژ با توان خروجی بین ۱۴۸ تا ۳۴۲ اسب‌بخار ارائه می‌دهد و سه نوع از این پیشرانه‌ها دارای سیستم‌های نیم‌هیبرید ۱۲ ولت هستند. همچنین آئودی S4 جدید دیزلی از سیستم نیم‌هیبرید ۴۸ ولت همراه‌ با پیشرانه ۳ لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که یکی از قدرتمندترین مدل‌های این سری است و بر اساس گفته های این خودروساز، A4 می‌تواند ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در مدت ۴٫۸ ثانیه طی کند.

آئودی A4 مدل 2020

به طور کلی، A4 Allroad تحسین برانگیزتر از آوانت است که بر اساس آن بنا شده است و این به روزرسانی گسترده ای که توسط آئودی پیاده سازی شده است، کار جدیدی را برای تازه کردن طراحی ظاهری انجام می‌دهد.

نسخه آلرود a4 از تابستان به فروش خواهد رسید و فروش سایر مدل‌های آن نیز از پاییز آغاز خواهد شد. در آلمان قیمت A4 از حدود ۳۶,۰۰۰ یورو (معادل ۴۰ هزار و ۲۵۰ دلار) آغاز می‌شود.

آئودی A4 مدل 2020

در پایان می‌توانید تیزر تبلیغاتی این خودرو را مشاهده کنید

 

حامد محمدی

کارشناس و فعال خودرو تحلیلگر مسائل و قیمت‌ها Dr_HamedMohammadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا