Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

مازراتی و رونمایی از آپشن های پرزرق و برق داخل کابین!

تاکنون شرکت ایتالیایی مازراتی که سوپراسپرت های جذاب، مدرن و قدرتمندی را تولید می‌کند، از آپشن های جالب و جدیدی در خودروهایش رونمایی کرده است.

برای مثال، دریک نسخه خاص از خودروهای این شرکت بانام زگنا (Zegna)، یک آپشن لوکسی به‌کاررفته که با همکاری ارمنگیلدو (Ermenegildo) زگنا، طراحی مد ایتالیایی، طراحی و ایجادشده است. این آپشن، همان استفاده از ابریشم در درون کابین این نسخه خاص بوده که این خودرو را اولین خودروی تولیدی قرار می‌دهد که از ابریشم، درون کابینش استفاده‌شده است.

اما در کنار این نوع آپشن های گران‌قیمت و شاید هم غیرکاربردی، مازراتی به‌تازگی از آپشن های و مؤلفه‌های جدید دیگری برای درون کابین خودروهایش رونمایی کرده است.

این شرکت خوش‌ذوق و فعال ایتالیایی، قرار است از روکش‌ها صندلی و داشبورد بافته‌شده از جنس چرم استفاده کند که از یک ماده جدیدی موسوم به Pelletesuta ساخته‌شده‌اند. مازراتی می‌خواهد تنها 50 نسخه از مدل شاسی‌بلند لوانته 2020 و همچنین 50 نسخه از خودروی سدان کواتروپورته 2020 خود را با این آپشن جدید و مختص بازار آمریکای شمالی، به تولید برساند.

تمامی این 50 دستگاه از لوانته های مخصوص آمریکای شمالی، قرار است مدل‌های گرند اسپرت S باشند که با یک رنگ خاص موسوم به برونزو تری-کوت رنگ‌آمیزی شده و درون کابینشان نیز رنگ مشکی با تریم چوبی شکل، به چشم خواهد خورد. مدل‌های نسخه محدود لوانته نیز دارای پدال ترمز مشکی‌رنگ و رینگ‌های 21 اینچی بانام هلیوس خواهد بود.

تمامی 50 نسخه از خودروای کواتروپورته مازراتی نیز همان خودروی گرن لوسو Q4 بوده که بارنگ خارجی خاصی بانام متالیک سوفیستیکادو رنگ‌آمیزی شده و درون کابین آن نیز رنگ قهوه‌ای روشن به چشم می‌خورد. اطلاعات دیگر ما نیز شامل، پدال ترمز آبی‌رنگ، صندلی‌های اسپرت و یک آپشن داخل کابین زگنا، برای این خودرو است.

البته مازراتی گفته است که ماده موسوم به Pelletesuta نه‌تنها راحت بوده بلکه با یک‌لایه پوششی برای بالا بردن دوام و عمر صندلی‌ها و خود روکش نیز همراه خواهد شد. نحوه ساخت این ماده به این صورت است که باید الیاف پارچه را با نوارهایی از چرم Nappa جایگزین کرد و با بافتن و درهم ریسیدن آن‌ها به یکدیگر، یک چرم با جنس جدید به وجود خواهد آمد.

البته اگر قرار باشد مازراتی با کمک همکار طراح خود یعنی زگنا، در این خودروها نیز از آپشن روکش‌های ابریشمی استفاده کند، راحتی و لوکس بودن آن‌ها، چندین درجه افزایش پیدا خواهد کرد. پس باید منتظر ماند و دید که همکاری این دو شرکت ایتالیایی، چگونه مسیر طراحی داخلی خودروهای جدید و جذاب مازراتی را شکل خواهد داد.

منبع Carbuzz
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.