مکمل بنزین
شرایط فروش

طرح خلاقانه کرمان موتور برای پیش فروش محصولاتش (مرداد 98)

بازار خودروهای خارجی علی‌الخصوص در بخش خودروهای چینی به گونه‌ای پیش رفته که قدرت خرید مشتریان کاهش یافته و شرکت‌ها برای جبران این اتفاق، اقدام به عرضه شرایط فروش نقد و اقساط مختلف می‌کنند که کرمان موتور برای اولین بار از یک شرایط مشارکت در تولید ویژه رونمایی کرده که قدرت خرید مشتریان را افزایش می‌دهد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور در اطلاعیه‌ای از شرایط فروش جدید خود رونمایی کرد که با عنوان مشارکت در تولید فعال شده و مشتریان متقاضی خرید محصولات ارائه شده کرمان موتور می‌توانند با توجه به نیاز خود و همچنین بودجه مد نظرشان اقدام به ثبت سفارش هر کدام از محصولات کرده و در موعدهای مشخص شده، خودرو را تحویل بگیرند.

شرایط پیش فروش جک جی4 کرمان موتور

شاید خلاقانه‌ترین اقدام کرمان موتور برای این شرایط فروش، پیش پرداخت 3 میلیون تومانی است که توسط این شرکت اعلام شده و مشتریان صرفا با پرداخت این مبلغ اندک، پروسه پیش خرید مشارکت در تولید خودروی مد نظرشان را آغاز می‌کنند. همچنین مابقی مبلغ خودرو در اقساط ماهیانه و یا سه ماهه دریافت خواهد شد که به مشتری امکان برنامه‌ریزی و حتی پس انداز مناسب را می‌دهد.

شرایط پیش فروش جک اس3

از دیگر ویژگی‌های جذاب این شرایط فروش عدم افزایش قیمت محصول تحت عناوین بهره و یا سایر موارد است که جذابیت خرید را برای مشتریان افزایش می‌دهد. از سوی دیگر اینکه خودرو در موعد تعیین شده به مشتری تحویل داده می‌شود و تنها شرط این کار صرفا پرداخت 40 درصد از مبلغ خودرو بوده و مشتری پس از دریافت نیز به پرداخت الباقی اقساط تعیین شده می‌پردازد.

این اقدام کرمان موتور عملا آب سردی بر روی دلالان بازار بوده که با توجه به وضعیت فعلی اقتصادی کشور، تشنج‌های زیادی را به بازار وارد کرده و مشتریان را با بهره‌های بسیار زیاد به خودروی مد نظرشان می‌رسانند. از سوی دیگر اینکه شرایط منعطف و با مدل‌های 98 و 99 برای این شرایط پیش فروش مشارکت در تولید در نظر گرفته شده که طبیعتا تفاوت قیمت اندکی را در پرداخت‌ها ایجاد می‌کند.

شرایط پیش فروش جک اس5

از سوی دیگر اینکه کرمان موتور بر خلاف طرح‌های قبلی و همچنین شرکت‌های خودروساز دیگر، یکسال بیمه بدنه رایگان برای کلیه خودروها در نظر گرفته و هزینه‌ای از مشتری برای این منظور دریافت نخواهد شد. مشتری در این طرح از سود 18 درصد سالانه برخوردار خواهد شد و تسهیلات ویژه‌ای برای وی در نظر گرفته شده است.

کرمان موتورجزئیات و قوانین مربوط به این شرایط فروش اقساطی کرمان موتور

  • جریمه تاخیر در تحویل این خودرو 1 درصد ماهانه تعیین شده است. این عدد در حال حاضر جزو ارقام بالای پرداختی یک خودروساز برای جریمه تاخیر است.
  • موعد تحویل خودروهای ثبت نامی برای هر خودرو متفاوت بوده و بایستی به این موضوع توجه ویژه گردد.
  • مبلغ مربوط به اقساط خودروها به صورت چک های 1و 3 ماهه از مشتریان دریافت می‌گردد.
  • بدیهی است که چک‌های دریافتی صرفا از چک‌های طرح صیاد خواهد بود.
  • کرمان موتور برای واگذاری این خودروها بیمه بدنه رایگان در نظر گرفته است و هزینه ای برای مشتریان نخواهد داشت.
  • هزینه‌های مربوط به شماره گذاری بر عهده مشتریان خواهد بود.
  • تمام هزینه‌های قانونی این شرایط فروش بر اساس تعرفه‌های موجود محاسبه شده و طبیعی است در صورت تغییر هزینه‌های مربوطه در زمان تحویل، هزینه اضافی از مشتریان دریافت می‌گردد.
  • سند خودروها در رهن کرمان موتور خواهد بود و پس از اتمام اقساط از رهن خارج خواهد شد.
  • مدل تحویلی خودروها 1398 و 1399 خواهد بود.
  • بدیهی است با توجه به محدودیت این شرکت در واگذاری خودروها، مبادی ثبت نام به محض تکمیل ظرفیت بسته خواهد شد.
  • اکیدا به این موضوع توجه کنید که طرح مذکور به صورت مشارکت در تولید بوده و قوانین مربوط به آن جاری خواهد شد.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا