مکمل بنزین
بازارچه

خودروهای بدشانس بورگوارد بازهم گران شدند! (مرداد 98)

خودروهای خارجی علی الخصوص خودروهای تازه وارد چینی شاید بدشانس‌ترین خودروهایی هستند که به بازار کشورمان وارد شدند! خودروهای بورگوارد از این قبیل خودروها بوده و علیرغم تازه وارد بودنشان اما برنامه‌ریزی مدیرانشان را بهم ریخته و با توجه به افزایش قیمت ارز به قیمت‌های بالای 500 میلیون تومان رسیدند.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کیان موتور وارنا نماینده و متولی محصولات بورگوارد در کشورمان خبر از افزایش قیمت دو محصول خود داد که به نظر می‌رسد مشتریان پیش خریدکننده این دو خودرو در شوک این افزایش قیمت هستند و بدیهی است اعتراضاتی نسبت به آن وجود خواهد داشت.

اولین سری خودروهای بورگوارد در ایران به مشتریان تحویل داده شداین شرکت که سری اول پیش فروش‌های خود را با قیمت‌هایی در حدو 250 تا 300 میلیون تومان به مشتریان تحویل داده بود حالا قیمت بی ایکس5 را به 568 میلیون تومان افزایش داده و بی ایکس7 نیز با افزایش قیمت قابل توجهی به 685 میلیون تومان رسیده است!

البته این برند تازه وارد چینی تحت لیسانس شرکت آلمانی تولید شده و از کیفیت بسیار متفاوتی نسبت به بسیاری از خودروهای چینی برخوردار بوده ولی طبیعتا مشتریان این خودروها به هیچ وجه انتظار این افزایش قیمت بسیار زیاد را نداشتند. البته قیمت بازار آزاد این دو محصول نیز تحت تاثیر این اعلام قیمت جدید کیان موتور وارنا خواهد بود!

گفتنی است که خودروهای بورگوارددر حالی وارد کشورمان شدند که برنامه ریزی‌های اعلامی مدیران این شرکت حکایت از یک حضور گسترده در کشورمان داشت ولی نوسانات ارزی و مشکلات مربوط به واردات خودرو باعث شد تا عملا این شرکت در همان آغاز فعالیت دچار مشکلات عمیق گردد!

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. آقا تحمل هر تبلیغی راحته جز کله کچل این آقا ، ، خسته شدیم هر سایت و یا هر کوفتی را باز میکنیم این کچل حضور داره ، ، ، اهه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا